關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月4日 星期日

少爺生日快樂啊...

Photobucket


 



 


2010年7月4日(星期日)


 


少爺...生日快樂呀....


原本我哋打算去海洋公園的


因為去咗幾年都去唔成


諗住今次一定要去....


呵呵...點知....我哋前一晚太夜瞓了


我都叫好啲, 瞓到十一點左右


少爺.....超誇張呀..瞓到成四點幾呀


點去海洋公園啊....


 


最後我哋竟然係去咗----- 新屋


因為裝修公司話攪得七七八八喎


出咗去新屋後, 就返屋企lu...


少爺的生日節目就係咁平淡地渡過


返到屋企我就整咗


生日晚餐比少爺嘆啊...


 


 



 


老公....生日快樂.


祝願您: 永遠有個美麗的老婆仔 (即係我)


永遠同老婆仔恩恩愛愛


賺多啲錢比老婆仔


鍚哂老婆仔


聽哂老婆仔話


事業有成, 買大屋比老婆仔


哈哈....以上全部好似係我的願望咁喎...


無計啦, 我的咪即係少爺的


 


 



5 則留言:

  1. happy birthday to 簫少爺
    [版主回覆07/06/2010 12:32:00]先多謝準媽咪皮皮啊。。。
    嗱。。。蕭少爺個姓係‘蕭’, 唔係‘簫’呀。
    好多人都寫錯及打錯嫁,少爺就會話佢嫁。。呵呵。。

    回覆刪除
  2. 榮少生日快樂~ 祝你同老婆仔日日都恩恩愛愛,鍚晒老婆仔~

    回覆刪除
  3. 咦...係 bor ... 蕭少爺先對...

    回覆刪除
  4. HAPPY BITHDAY TO 蕭少爺呀!!
    [版主回覆07/06/2010 22:35:00]雪晴媽媽, 多謝哂.

    回覆刪除
  5. 蕭少爺生日一定好快樂啦~ 佢又訓飽, 又見到新屋整得靚靚仔仔, 又有老婆錫同煮飯比佢食~ 係呢, 你地幾時比埋尾數呀?
    [版主回覆07/07/2010 17:42:00]間屋廚櫃及浴室都裝哂了,都算滿意的。
    WALL都油埋了,其實油WALL我唔係幾滿意,不過少爺話算鬼數,仲叫佢油過,佢一定唔滯喎。
    而家開始入家電囉。。。呢幾日準備比埋第二期錢佢,再等佢執埋其他手尾,先再比埋尾後兩期囉。
     

    回覆刪除