關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月13日 星期二

羽毛球


 


2010年7月13日(星期二)


 


踏入7月, 蕭c奶定了從這個月開始


要做運動keep fit


因為希望帶動到少爺一齊做運動


所以蕭c奶就book了每星期都有一天


打羽毛球啊...


 


朋友仔'小恩子' 知道後


想和她的honey一齊跟我們打


嘩...頂好啊...


一來有伴, 二來可以分擔吓book場費嘛


 


其實我好想一星期打兩次


不過真係好難book啊


成日都full


 


嗯....真係好呀, 可以做運動啊...


一定要努力keep住打


要堅持, 加油...


 


1 則留言:

  1. 好開心喎!!!
    打羽毛球幾好呀!!唔會太辛苦,人少少又玩得...最正係體育館book場,有冷氣添^^
    [版主回覆07/14/2010 12:36:00]係呀。。又可以同朋友仔聯誼吓啊。
    一個鐘四個人打,出啲汗,個人都好瞓啲及精神啲啊。

    回覆刪除