關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月2日 星期五

Basic Course ( 貝殼口金 )


 


最近有睇開或者認識蕭c奶的朋友們


都知道蕭c奶最近開始改變


生活習慣, 思想, 心態



其中一樣蕭c奶一直都好想改的


就係壞脾氣啊..


蕭c奶其實係一位比較急, 燥, 容易發忟憎的人


一直都好想改


但係始終都改不了太多


 


直到早前因為身體出現了小問題


令到蕭c奶覺悟了


為了身體, 是時候要好好改變了



一直都很想改急燥的性格


很想訓練自己有耐性, 不要急


所以早前想了很久


想找一點興趣來幫助改善這方面的問題


學寫毛筆字 ---- no way了, 怕越寫越忟憎啊....


都是不太適合自己.


學畫畫 ----- 嗯...從來都沒有畫畫的天份,


又是怕自己越畫越忟憎啊....


又不太適合自己


想學陶瓷 ----  嗯....好貴啊....又不太捨得花錢啊...



最後...突然想起有位blog友是做一些手作仔,


例如: 口金包, iphone袋, bear bear公仔, 袋仔等等


她的手作仔均是用針線製成的


認識蕭c奶的朋友都知


蕭c奶從來都只渣鑊鋤, 不懂針線


那怕是一粒鈕扣也不懂穿啊呀!


從來對針線一點都不感興趣


我想...緣份到了...


我竟然想學針子啊....


因為我覺得這種手作仔,


可以訓練自己有耐性及脾氣會溫和一點


加上這些手作仔, 學會以後, 還可以親手做來送給朋友


所以最後參加了這個手作仔工作坊啊...


明天是第一堂, 口金包堂,


會學基本的回針、藏針及上口金扣 (一點點小技巧)


還有好友'經理'跟我一起學呢.....好期待啊.....




要為自己打打氣


要學好針子


改好壞脾氣


yeah!


1 則留言:

  1. 加油呀!!!有興趣玩吓,個心有多樣野要掛住,所以都無咩時間發脾四啦!!!
    [版主回覆07/03/2010 10:40:00]嘻嘻.....咁又係呀, 希望可以改善吓唔好成日咁易發忟憎囉....咁個人平和啲, 病痛都無咁多, 人都靚啲, 舒服啲呢.

    回覆刪除