關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月6日 星期二

茶樹菇廋肉蜆肉炒甜豆+原汁原味蒸豆腐 (內附食譜)


2010年7月6日(星期二)


 


原本今晚好唔想煮飯嫁


因為天氣太熱


唔想郁囉...but 出咗去幾日街街到食


食到好悶lu..都唔知食咩好


加上又貴, 又無得帶飯, 攪到餐餐都要出街食


唔健康又食到悶


諗諗吓...算啦, 辛苦都自己煮啦


況且蕭c奶都好耐無下廚



係街市到行咗一陣


諗起雪櫃有包蜆肉, 想煮咗佢


ok....一於買包甜豆, 再加啲茶樹菇一齊煮


跟住諗到清蒸豆腐


yeah...咁又攪掂一餐了....



茶樹菇廋肉蜆肉炒甜豆



材料:  甜豆一包, 10蚊廋肉, 雪藏蜆肉半包, 茶樹菇適量


蒜蓉, 蔥段


以上的蜆肉及茶樹菇按個人喜好而定份量多少啊...


 


準備工夫:


(1) 先把廋肉切片及用少許油, 糖, 豉油醃一會.


(2) 甜豆洗好, 每條切半, 出水, 備用


(3) 蜆肉融雪, 用少許胡椒粉及酒醃一會, 作用是除腥味


茶樹菇切尾部, 比較長的, 可以切半, 備用.


 


做法:


(1) 燒熱鑊, 加入少許油, 先炒廋肉一會, 再加入蜆肉炒至


廋肉至八成熟, 盛起, 備用


(2) 同一個鑊, 加入少許油, 爆香蒜蓉, 加入巳出水的甜豆炒,


然後再加入茶樹菇炒一會, 加入水, 少許鹽及豉油, 蓋上蓋,


煮大約五至八分鐘.


記住係少許鹽及豉油啊....


(3) 打開蓋, 加入先前巳炒一會的廋肉及蜆肉, 煮至全熟,


最後加入少許麻油及蔥段, 炒勻, 完成.


 



原汁原味蒸豆腐



材料:  兩磚豆腐, 蒜蓉, 蔥粒


 


做法:


先把蒜蓉鋪在豆腐面上


(1) 鑊加入適量水, 水滾後, 加入蒜蓉豆腐蒸至八分鐘


其間蒸至六分鐘時, 加入蔥粒


(2) 倒了蒸好的豆腐水, 加入少許日本豉油, 即成


 



 


呢兩款餸菜, 都好夠營養


又唔會肥, 因為當中只用廋肉


而豆腐沒有加入油份及鹽


原汁原味是清蒸的


只靠蒜茸及蔥粒夾埋一齊食


帶出了豆腐的鮮味及原味


記著要少油少鹽少豉油啊


蕭c奶每道菜都只用很少很少的調味料啊


盡量吃出食物本身的原味啊...



1 則留言:

  1. 勁呀!!!我都仲係要睇住食譜先識煮菜咋!!!!!!
    不過呢排真係好熱,成日都唔想郁...我都好耐無煮飯lu :P
    [版主回覆07/07/2010 14:24:00]我都會睇其他人的食譜的,有時見到人哋的,會自己改少少囉。
    我因為早前媽咪搬咗嚟我哋到住咗個幾月,所以日日都唔駛做,就有得食,超正呀。而家媽咪搬走咗了,所以咪要自己煮返囉。。。琴日好掛住媽咪囉。。哈哈。。

    回覆刪除