關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月11日 星期日

我的第一個口金包·手作仔

 


俄羅斯BB口金包



 


2010年7月3日(星期六)


 


有睇開蕭C奶的BLOG的朋友仔


都知道蕭C奶


想找一點與趣來培養一下


自己的脾氣及耐性


千擇萬擇,終於找到了學‘針子’


 


這天是蕭C奶人生中用針線用得最耐的一次了


其實同學們都在這天能夠完成這個口金包


而蕭C奶嘛。。。當然實在手腳太慢了


差一點點的要在回家才能完成啊


還有。。我的第一個作品


實在太粗劣啦。。嘻嘻


希望日後有所進步啦。


 



幸得導師JI JA 及 CANDY的悉心指導


以及好友‘經理’及身邊的同學仔


不嫌我麻煩及笨手


幫忙我這位一點點針子都不懂的笨女子


在此謝謝各位啊。。。


 



 


從這個親手做的第一個口金包


的而且確可以訓練我的耐性及脾氣


因為每一針都要很用心及耐性才能完成


希望我能夠有所改善吧!


 


我的第一個口金包


當然要送給我至愛的媽媽


我想媽媽收到應該會很驚訝吧


因為媽媽一向都知道我這位女兒一點的針線基礎也沒有啊


由細到大,媽媽都對我愛護有加


任何關於針線的,都是由媽媽幫我做的


這次我親手成功用針線而做出的製成品


這個非常有意義,當我一邊鏠製時


心想。。成功後,第一個作品,


一定是送給我的媽媽。


感謝她一直以來的愛護!


 


5 則留言:

  1. 真係好靚喎!!!圖案清清地咁...好好呀!!
    [版主回覆07/12/2010 14:57:00]其實親眼見的,呢個都唔係好靚,我下次一定要擇啲深色啲的布。因為無咁容易DIRTY。
    同埋啲圖案要密多少少,就仲靚呀。
    嚟緊我會準備整第二個,希望多啲練習,可以有進步啊。

    回覆刪除
  2. 口金包好靚呢,一點都看不出粗劣在哪裡。
    [版主回覆07/12/2010 14:56:00]哈哈。。梗係唔比你哋睇到啦。。。
    其實係個開口位,你見唔見有啲桃紅色線,係一針一線連的,其實打開後,入面係會見到啲線嫁。
    如果手工好的,係唔會比人見到嫁。。
    第一個,加上我真係平時針線都唔識,我巳經覺得自己好勁囉。。嘻嘻。

    回覆刪除
  3. 難唔難整架?我都有諗過學,不過我真係一D都唔識,同埋平時"FUNG"野我都整得好肉酸,真係勁核突,所以我好怕針子,但又好想學,第時可以教阿女~~
    [版主回覆07/25/2010 23:09:00]我咪就係咁大個人都未渣個針囉....就係因為想改脾氣及耐性囉...先走去學.  你有無時間學呀, 可以一齊去玩嫁喎.
    我報哂名了...我去跟幾位唔同的老師學. 大約學費由150至250. 視乎跟邊個老師及學咩.  我學呢個口金, 係130蚊. 包埋材料.
    我都係fung得唔靚嫁, 勁核突..嘻..不過因為我未試過fung咁多針, 能夠成功完成, 好有滿足感及開心啊...
    通常佢哋的class都係星期六或日的1:00至6:00嫁. 我驚你要湊晴晴喎.  我巳經報咗8月1日學tote bag, 8月15日學zipper bag及8月28日學手挽袋.  仲向其中一位老師訂咗啲口金材料包自己整.
    而家好充實嫁..我差不多個個星期都去學去玩fung嘢, 我覺得學嚟又可以自己用, 又可以送比朋友家人喎...
    你有興報, 話我聽啦...不過要快手報名, 因為每class十個人左右, 好快full. 我下次可以幫你留埋位, 不過你要快覆我, 到時你要多啲留意個blog / mail啊...ok.

    回覆刪除
  4. thanks mrs siu~~~不過我星期六/日通常都未必有得放呀,所以我而家未覆到你呀,因為我輪shift,所以真係要輪呀,hehe.多謝你先呀,如果我ok我再覆你丫,唔該曬唔該曬!!
    [版主回覆07/26/2010 01:31:00]係囉. 我睇吓到時佢地一出個表, 我又send比你, 等你睇吓就唔就到了...ok. 希望有機會同你一齊去玩吓啦...

    回覆刪除
  5. 我都好想學...請問那裡可以學....
    [版主回覆07/26/2010 22:33:00]以下兩位係一齊攪的, 一位叫candy, 一位叫ji ja, 你可以留口信問佢地嫁...
    http://hk.myblog.yahoo.com/candy-wanwan/article?mid=2404&prev=2448&next=2381
    http://hk.myblog.yahoo.com/plisu-x
     

    回覆刪除