關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月28日 星期五

返老爺奶奶到食飯LU

2008年11月28日(星期五)


由於下星期媽咪要開始做化療,所以媽咪趁有呢幾日, 佢就立刻返上大陸, 因為我知媽咪好想見阿婆, 而且媽咪都知之後有排都返唔到去住. 咁我都好明白一個做女的感受.


都好的,等佢做化療前見咗阿婆, 咁佢都放心啲, 咁下個星期就可以專心同啲癌細胞對抗.


今日LUNCH, ADAM同叻叻好好, 約我去食飯,其實我都真係好耐無同啲同事或者朋友仔見面及食飯, 我都知大家好關心我.  今日ADAM請客, 請咗我哋兩位靚女去食蛇呀...食完超暖胃呀. 而且仲飽到死呀...攪到我哋兩個成個下午都好想訓呀. 哈!


放咗工, 專登去荃灣到接阿榮老公放工, 一齊坐巴士返去老爺同奶奶到食飯LU.....


雖然佢哋無專登問我媽咪的嘢, 不過我睇得出佢哋好緊張我哋, 同好關心我哋, 成日都叫我哋小心啲呀, 好好保重身體, 唔好凍親呀...


跟住知奶奶明天放假喎, 我就叫咗佢哋入嚟天水圍到打邊爐, 因為天氣凍咗, 我最鐘意打邊爐嫁啦..而且因為我哋前排買咗樣新產品, 好想試用呀.....係咩嚟....明天用咗, 下期告知大家, OK.


天氣涼了, 請大家保重呀!


3 則留言:

  1. 係,保重身體啊.我都好鍾意打邊爐,不過這幾天身體不適,要過幾天才可以打邊爐啦.
    [版主回覆11/29/2008 16:33:00]係咪好事近呢???????小心呀...

    回覆刪除
  2. 未係喎,只係一般感冒咋.天氣時冷時熱,好易就生病.
    [版主回覆12/01/2008 22:22:00]check清楚子啲喎......ok

    回覆刪除
  3. 係咳到痴肺,無覺好瞓囉。

    回覆刪除