關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月26日 星期三

癌細胞無擴散。。。

2008年11月26日(星期三)


琴日照完p.e.t. scan,今日需要返去張醫生到睇報告。當然我琴晚巳知結果係好的。 但我都未講比媽咪知,唔知呢。。。或者我想由張醫生把口講出,媽咪的心會更加安定吧!


約咗下午三點半,當我放咗工後,去過銀行,等阿榮老公來接我一起吃個LUNCH,才去車站接媽咪。其實我哋都三點多上到張醫生的診所,入到去,巳經有好多人坐响到等了,以為最多等一個鐘左右啦。。。點知, 我哋三個人由三點半坐到。。。係六點半先見到張醫生。但都無辦法啦,眼見啲姑娘同張醫生跟本都未停過手,未休息過。而且我都明白,嚟得睇張醫生的,都係關於乳腺有問題的,我諗每位病人及其家屬都會好想問清楚呢方面的事。


終於都見到張醫生,張醫生同媽咪講, 唔駛驚,報告的結果係‘無癌細胞擴散’,媽咪聽到個安心樣都出哂嚟。 然後,張醫生問我哋星期一去屯門醫院到開會講咗啲咩。 咁我哋咪話比張醫生聽,佢哋問我哋用新藥定舊藥。 咁我哋今日嚟見你, 就係想問吓張醫生你的意見。


張醫生就唔建議用新藥,因為新藥要打多兩針,除咗要多收兩次錢外,由於多兩針,時間又拖遲咗,所以唔建議用。咁我哋問佢舊藥OK嗎, 咁張醫生就話OK的,叫我哋放心。 但打到第三針呢,就要番一番嚟覆診,張醫生話要睇吓個腫瘤的反應程度,如果有縮細,就繼續打,但若果無反應,就要安排替媽咪做手術。


我哋問清楚好多問題後,就返屋企LU。。。。。


今晚就真係好似夜咗了,返到屋企都成差不多八點,在媽咪定吃過晚飯後,又要起程回天水圍LU。。。。今日就真係攰咗啲, 好了, 要休息LU。。。


明天又要回屯門醫院。。。。


媽咪,放心啦, 最重要的擴散問題,都攪掂咗,你要好好養好身子,因為嚟緊你要準備打仗了,而家咩都唔好諗,我哋會係你身邊支持你。加油啊!


1 則留言:

  1. 知道你媽咪無癌細胞擴散, 真係替你鬆了口氣.  你同你媽咪都要加油呀!
    [版主回覆12/01/2008 11:42:00]我哋會一齊好好面對的。。放心啦, 我哋一定會堅持到底, 打勝仗的。而且有你哋的支持, 我哋一定成功。 謝謝您呀!

    回覆刪除