關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月9日 星期日

訓足全日...


 


2008年11月9日(星期日)


 


嘩...超好訓呀, 今日訓到10點起身,


老公仲繼續訓, 見佢訓得咁冧,


唔敢叫醒佢, 想佢好好咁訓吓, 休息吓,


其實我好鬼鐘意睇見阿榮老公訓覺個樣嫁,


因為平時呢個男人好鬼man,


但係訓覺個樣呢...成個bb咁, 好鬼可愛.

..


起咗身, 寫吓blog先, 然後check吓日本的天氣,


因為今日的目標係要拾少少行李了,


因為星期四就要出發了.


寫吓blog, 寫寫吓開始有啲肚餓添,


咁咪開始整個lunch了, 洗好哂, 準備哂,


阿榮老公就起身, 終於可以煮lunch了,


簡簡單單, 煮咗個


蒜蓉炒翠玉瓜及豉椒炒豬腸


 


食完飯, 諗住開始拾行李, 阿榮老公就去洗碗啦,


但係拾咗都無幾多嘢, 周公又開始急call,


好眼訓呀....心諗.唔係呀話, 咁快又想訓,


琴日巳經訓咗啦, 而家又想訓,


但真係無辦法了, 我真係要去訓一陣先,


老公入嚟睇報紙,陪我啦,,,哈哈.

..


陪陪吓, 連佢都訓埋, 就係咁, 我哋兩個


一訓就訓到晚上六點半了,


原本諗好咗今晚煮嘢食, 但係我呢個老婆仔呢,


好懶呀, 唔想煮, 我話不如買mc donald啦,


就係咁老公就落咗去買lu...


食完嘢, 今次真係要認真啲拾嘢了


唔係的話, 真係拾唔切了.


終於拾咗啲好了, 有啲一定要早一晚先可以拾.


嘩.....好興奮呀, 返多三日就去日本


勁玩, 勁食, 勁享受..yeah....


 



1 則留言: