關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月25日 星期二

出門遇貴人


2008年11月25日(星期二)


 


今日約2pm去養和醫院到替媽咪做p.e.t. scan, 照清楚有無癌細胞擴散. 呢一樣亦係我哋最擔心的嘢...因為萬一唔好彩, 癌細胞擴散咗...我諗我會受唔到呢樣的打擊, 我諗我媽咪都係.


今日去到p.e.t. scan的部門, 係counter到有三位counter staff, 當我登記時, 坐中間個位小姐, 係咁望住我, 我咪又望吓佢囉. 跟住counter位小姐要收錢, 咁我諗住碌咭的, 點知佢話碌唔到喎, 咁我心諗, 係喎, 呢張係附屬咭, 唔通唔夠額?

咁無法啦, 我咪同位小姐講, 咁算啦, 我碌EPS啦, (不過其實我自己都唔知有無咁多錢...), 哈. 點知佢話呢到收唔到EPS, 如果要交EPS要落番去地下到交喎...咁我等媽咪入咗去, 我先慢慢去交都未遲. 因為做p.e.t. scan係要兩個至三個鐘的時間. 而且家人係唔可以入去的.


待媽咪跟姑娘入咗去後, 我咪立刻落地下, 打比阿榮老公, 叫佢跟一跟附屬咭點解碌唔到.


老公跟咗後, 無問題又加大咗額, 方便我呢排為媽咪的嘢而用, 攪掂咗, 我咪又上番去p.e.t. scan到交錢囉, 點知個位小姐唔知係咪有啲誤會定攪錯啦, 佢同我講, 呢到交唔到呀, 要去落番去地下, 我哋截咗數了. 咁我咪又去番地下囉. 見到個A counter, 我話要交p.e.t. scan的費用, 咁呢位小姐就話, 唔好意思呀, 要去B counter到交呀.  咁我咪又走去B counter到交囉. 去到B counter, 點知呢位小姐呢, 問我攞單, 我話, 單, 咩單呀, 佢哋無比我喎. 咁佢話無單我唔可以收你錢喎. 咁呢位小姐就立刻打去p.e.t. scan到問清楚, 總之攪咗一陣, 都係要我去番p.e.t. scan到交錢啦. 可能當中有啲誤會, 咁唔緊要啦, 我咪又上番去囉.


真係天註定...去到p.e.t. scan, 唔見咗兩位小姐, 淨係得番頭先係咁望住我的小姐, 咁呢位小姐就問我,


你係咪姓陳嫁?  咁我話係.


咁你係咪叫jobe呀? 咁我話係呀.


跟住佢話我係: 阿珊呀.


原來佢真係阿榮老公的堂妹.


咁跟住佢咪問我係咪我媽咪有事, 傾咗一陣, 佢了解咗我媽咪的事後, 咁我就同佢講, 頭先你同事話張咭碌唔到, 不如你試吓而家得唔得啦.


跟住阿珊好好, 佢話不如我入去問醫生, 可唔可以收少啲. 咁我話, 好呀, 唔該你呀. 咁佢都又講, 唔知得唔得嫁.


過咗一陣, 阿珊出嚟搵我, 比張單我睇, 我一睇下.....


係收少咗五千元....足足收少咗三分之一呀. 阿珊好好, 好客氣咁講, 我而家只可以幫到你咁多炸..但我同佢講, 真係好多謝您, 巳經幫到我好多.


佢仲話如果有咩需要,打比佢, 如果佢可以幫到我的會盡量幫我. 真係好多謝阿珊呀...


諗走時, 我仲請咗阿珊, 如果今日知道咗結果, 如果係唔好的, 我請佢今晚打過電話比我, 我唔想比我媽咪知. 到咗佢放工, 佢真係好好, 打咗嚟, 叫我放心, 因為報告出咗, 啲癌細胞無擴散....聽到之後, 我真係個心比前更加定更加安心. 太好了, 無擴散到, 咁媽咪就可以有救了.


** 有時真係天註定, 係呢個過程, 大家諗吓, 我足足想交錢交咗好多次, 都收唔到我的錢, 最後要到見到阿珊先收到. 如果第一次就佢同事就碌到張咭, 咁我就無得少五千元了.


其二, 到咗最後我番上去p.e.t. scan, 又註定得番阿珊一個人, 咁先可以相認到.


今日真係個心情好好, 因為出門遇貴人. 而且媽咪因為知道收少咗咁多錢, 佢個心都安落咗, 好開心. 我仲叫媽咪更加唔駛諗錢的問題.


總之, 我哋有好的開始, 希望之後的嘢, 都可以一一順順利利.


2 則留言:

  1. Good! Good! Good!
    [版主回覆12/01/2008 22:20:00]yeah<yeah<yeah....

    回覆刪除
  2. ..hi.... 上天看見好心人啲.好心會好報.珍惜好人 .吩咐妳媽咪不要 食燕窩.保品.妳叫妳媽咪 一定要清淡食物呵.醫護朋友說出來給我 知道啲. 祝福妳們媽咪身體健康.
    [版主回覆12/27/2008 10:21:00]知道啊....你琴晚訓唔著呀...我見你今早五點幾寫這回應給我啊... 謝謝您的提點, 我哋都知唔可以食保品的, 而且好彩媽咪唔係餵食的人, 佢不嬲都食開清淡,所以佢係飲食方面, 都好習慣.
    謝您時常來我blog啊...

    回覆刪除