關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月24日 星期一

與腫瘤科醫生開會..


2008年11月24日(星期一)


今日真係超激死我哋呀, 話就話約下午兩點半見腫瘤科醫生開會, 好啦, 我, 媽咪, 阿哥及阿榮老公, 大家都兩點多就到了.


但係我哋足足等到三點多就先見一位臨床心理醫生, 見呢個醫生的作用係, 等醫生睇睇個病人及家人係得到呢個消息後, 係心理上有無一啲問題.


見完之後, 都只不過係三點半多啲啲, 跟住又再等, 等等, 一等...就等到成四點半先有得見醫生. 啲時間就係咁用嚟等....


好啦, 入到去, 見到幾位醫生, 好似有專業, 但係當佢哋一出聲, 就真係比唔到我哋的信心, 一來啲醫生太年輕, 好似好無經驗. 二來係佢哋講的嘢, 真係無說服力. 我問咗一啲問題, 佢哋係完全係答咗就得於無答, 講咗就等於好似無講. 有時真係係到諗, 都好難怪啲人對政府無信心. 所以我同我的家人都有啲怕.



醫生解釋咗做化療有新藥及舊藥, 新藥仲係試驗當中, 所以我問咗佢哋攞啲藥名, 我想到星期三去見張醫生時, 問問張醫生係有咩分別. 就咁分柝, 我哋應該係會擇舊藥, 因為新藥仲係試驗, 而且好似都唔係太多人用, 所以有啲怕, 我覺得難聽啲講句, 佢哋都係想我哋參加'白老鼠'. 我又點可以咁樣比我的媽咪去冒險呢?


見完都巳經係六點, 番去媽咪到食過飯, 就立刻回家, 因為坐得車返去天水圍, 都成八點幾嫁啦, 好想早點回家, 休息. 好了, 明天要和媽咪做p.e.t. scan的檢查了, 希望一切順利.


 


2 則留言:

  1. 菲比會繼續祝福妳們的!! 加油!!
    [版主回覆11/26/2008 13:10:00]謝謝你呀, 萬菲比, 有你哋的支持及祝福,我哋一定得的。。。

    回覆刪除
  2. 今天睇到你個BLOG.才知道你媽媽的事。
    其實.我明白你的心情,因為前幾年我爸媽身體都唔好.都入過院.
    但現在都好好多了.感到安心好多。
    所以左脾我會支持你的.你媽媽一定可以刻服到的。
    [版主回覆11/27/2008 21:33:00]一丁,,,謝謝您呀....總之有你哋的支持及祝福, 我媽咪一定可以撐得住的.

    回覆刪除