關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月23日 星期日

執屋+休息


 


2008年11月23日(星期日)


 


今天真的好好在家休息, 和老公一睡就睡到中午十二點多. 今日心情唔錯, 或者因為接受咗媽咪的事, 而且可能因為見咗張醫生, 又去咗黃大仙求到好簽, 或者係我的情緒上得到輕鬆咗, 心理上好似好啲.



今日媽咪約了朋友去澳門玩, 我希望媽咪好似平時咁, 咩都唔駛理, 一於玩個痛快, 吃過痛快, 我好想媽咪趁而家仲未做化療前, 輕鬆啲, 等個心情輕鬆吓, 因為我知一開始咗個化療, 媽咪到時一定好辛苦, 無得四圍去. 所以好想佢今日放開心情, 唔好亂諗嘢. 我深信我媽咪一定做到的, 有其女必有其母呀嫲....哈哈...


而我呢...今日決定要好好執好間屋呀...因為實在太亂lu. 起咗身, 係日本到買咗兩罐罐頭麵, 係咪好得意呢.....其實可能有好多人都買過. 汽水機我哋香港就見得多, 但係日本呢, 除咗飲品外, 好鬼得意, 粟米湯有, 罐頭麵有, 貪得意咪買咗兩罐囉. 帶番嚟香港, 今日有心情, 一於同老公開嚟試吓先.



 


不過, 實在太少份量lu..我哋食咗都好似無食. 唔怕....我哋係日本到買咗幾包博多拉麵, 好...一於煮兩個麵嚟食吓先......


嘩.....好好味呀....係到後悔, 點解只買得幾包呀...早知買多啲啦......



我就加咗老爺自己手打錂魚肉, 好好味, 清清哋..咁就係我哋的午餐.



我呢個係博多原味.



阿榮老公呢個係豚肉醬油味



吃過午餐, 開始執屋lu...執吓執吓..阿榮老公又訓咗lu....到咗夜晚, 我就準備咗晚餐.


 



 


青椒炒牛肋條及兩碗麥皮


啲牛肋條係訂番嚟嫁, 真係好有肉汁, 而且炒耐咗都唔會韌, 下次要再訂先得.



 


今日總算執好間屋, 唔駛令我心掛掛....


2 則留言:

  1. 今日你心情放鬆了一點,自己要保重身體。希望你媽咪早日康復。

    回覆刪除
  2. 咁利害呀~~ 連晚餐都食 麥皮

    回覆刪除