關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月8日 星期六

囍帖

 


 


最近陸陸續續都收到朋友的'囍帖'了,


講吓講吓又咁快到各位朋友的好日子了,


今年超勁, 因為我由11月11日至12月6日,


呢段期間, 一共係要去5單飲宴及一單註冊.


今日終於都收齊5張囍帖了,


其中2張係我最喜歡的.


有一張係我結婚時都睇中咗,


但係後來見大舞台的囍帖都好簡約及高貴,


所以最後決定用番大舞台的囍帖,


但而家好開心呀, 我竟然可以收到我鐘意的囍帖,


超多謝朋友阿恩, (原來我哋咁有品味的).


所以我都忍唔住要影張相留念呢?


 



 


就係呢張了,


點解鐘意, 因為我覺得成日都收到啲囍帖都係打開的形式, 而呢張只係一張嫁炸, 最重要係我最like佢的質地, 係絲絨嚟嫁, 我個人覺得好高貴, 而且仲要係紅色的絨, 好鬼靚呀....


最抵死的係, 我同阿恩都係一樣...當時我諗住用呢款時, 我都係擇呢個圖案囉....


阿恩我哋真係有品味嫁啫....



 



 


而另一張係同事的囍帖, 都好特別, 之前自己擇囍帖的時候都有見過呢款, 但我同阿榮老公都係比較愛傳統的款式,所以呢啲咁新款的, 唔啱我哋lu...


但又好開心喎, 因為自己唔會擇, 但係而家又收到,


好正囉...又係唔駛好以平時啲款咁.


收到時, 好有一種特別感覺.


其實佢的款式都係新時代又帶點懷舊,


因為係用咗以前的月曆嚟做封面, 比我地諗番起以前的月曆, 呢款都唔錯呢?



 



 


話咁快就要開始的魚翅生活lu....


好似啲濶太咁, 隔四日就要食魚翅撈飯...


而阿榮老公呢...就只有一日會同我去飲宴,


當我享受緊魚翅的時候,


阿榮老公要乖乖留在家自己食自己lu....哈哈...


....


6 則留言:

  1. 我朋友都係用大舞台提供嘅帖, 都幾靚呀.  月曆款呢張帖我都有收過, 不過真係特別在d啫.
    [版主回覆11/09/2008 23:34:00]我都係鐘意啲傳統嘢囉..

    回覆刪除
  2. 呢個年尾真係勁多人結婚啊~

    回覆刪除
  3. 咁就無問題!
    [版主回覆11/10/2008 20:11:00]謝謝您的提示呀

    回覆刪除
  4. 一齊去食翅好貴呢!

    回覆刪除
  5. 嘩!原來我們都咁有taste,超多謝你喜歡我的喜帖呀,美中不足就係無加相在帖裡給你們留念,我都好喜歡佢的簡單,原來你都喜歡這個喜圖,我諗我們係會好合拍的!哈!

    回覆刪除
  6. 我超喜歡呢個喜圖呢!嘻~
    [版主回覆11/11/2008 09:30:00]係呀。。。超LIKE呀, 因為我同阿榮都比較喜歡一啲傳統的圖案啊。。我哋好鐘意‘囍’呢個字, 又好鐘意有一對鴛鴦,所以我哋自己張帖都最後點都要係左面印番類似的圖案囉。。哈哈。。死心不息。。

    回覆刪除