關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月8日 星期六

星期六之煮....內附食譜


2008年11月8日(星期六)


 


最近實在太忙了, 之前都講過,呢個星期日日都約咗朋友,攪到我都未煮過飯,就連老爺及媽咪買咗的菜,我都係要留到星期六及日先可以煮囉..終於都到咗星期六, 今日好好訓呀,因為連續四日放咗工都去咗街街,所以超級攰,超級想訓覺囉.不過我都只不過係訓到12點啫,然後快快咁做家務, 整定個lunch等老公返嚟.


今日食咩呢...


炸菜蒸牛肉及兩碗麥皮


清清哋....唔駛食得咁飽囉...一路食一路睇'鬼嫁日記', 真係好鬼鐘意睇呢套日劇, 因為有好多情節都好似我哋倆公婆, 好攪笑的, 當然我就無劇中的女主角咁兇啦, 都無咁樣對老公的...



 



 


睇完鬼嫁...兩個又開始眼訓,.....真係倆隻懶訓豬囉...


跟住我哋當然係又訓啦...哈哈...


我就訓到晚上7點起身,  沖個涼, 又開始整定晚餐lu...


到咗8點左右啦....老公起身, 終於可以開飯了...


 


金銀蛋浸皇帝菜



冬菜蒸鯇魚



 


食譜


金銀蛋浸皇帝菜


 


材料:


蒜頭  兩至三瓣


薑  兩片


皇帝菜 


清雞湯


皮蛋  1個


熟鹹蛋  1個


 


做法:

1)金銀蛋切粒備用。
2)蒜頭去皮,用溫油泡至金黃色。
3)下皇帝菜兜炒一會,下清雞湯、金銀蛋粒,蓋上鑊蓋煮3分鐘即成。



1 則留言:

  1. 好幸福呀!!! "當然我就無劇中的女主角咁兇啦, 都無咁樣對老公的" 集集都係講個女主角兇狠對待老公咋喎...
    [版主回覆11/09/2008 23:32:00]咁我唔會打我老公囉...哈哈.... 係有時佢哋的對答呀, 或者個老婆啲諗法有時都幾似自己嫁...

    回覆刪除