關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月18日 星期二

返嚟了...


 


Hello....各位...


我哋返嚟了


超級唔捨得返香港呀


今次我哋的五天日本九州之旅,


真係由朝玩到晚,


全程玩足, 食足, 睇足....


真係肥咗好多呀.


由於影咗好多好多相,


所以需要啲時間去整理一吓,


遲多少少就會post出嚟比大家.


 



4 則留言: