關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年11月27日 星期四

回覆屯門醫院用新藥定舊藥

2008年11月27日(星期四)


今日約咗2點鐘到屯門醫院的腫瘤科醫生,回覆用新藥定舊藥。


今日我無出席,只有阿榮老公及哥哥陪媽咪返去。因為只係答用藥問題及睇吓佢哋幾時安排開始做化療. 咁阿榮老公話唔駛我去喎, 佢陪媽咪去就得了.


但係根據阿榮老公的報告, 指屯門醫院係藥的方面, 同張醫生的有少少分別, 所以阿榮老打算呢幾日要搵到張醫生, 想問清楚啲.


今日屯門醫院就替媽咪做咗心電圖,量血壓及驗血,要再到下星期二回去看報告.若果一切的報告結果都OK, 最快下星期三或四就可以安排做第一次的化療.


係量血壓方面,因為始終都係偏高,醫生寫咗封轉介信比媽咪, 叫佢一定要看普通科或出去睇私家醫生, 要攪好個血壓問題. 所以睇完屯門醫院後, 媽咪就去咗睇私家醫生----胡醫生. 胡醫生就問咗啲血壓藥比媽咪, 不過胡醫生都話, 唔係食一,兩粒就降到啲血壓, 都要食成十粒八粒先有效.


今日心情仲好呀, 連我老細都話, 比起前排,一睇就知我個擔心樣, 今日佢知我媽咪的情況, 無癌細胞擴散, 佢都好替我放心. 而且佢話我今日講嘢都多咗,笑容都多咗.


梗係啦,我最擔心的事都出咗好結果, 我真係成個人鬆哂,安心好多. 呢幾日我啦, 媽咪及家人都可以輕鬆幾日, 到時媽咪做化療, 又係另一件令到我哋擔心的事, 但係唔諗住了, 到時再算啦.


只係想趁呢幾日, 等媽咪輕鬆吓, 等佢心情開朗啲啦.


由於今日佢哋都好早就可以走得,所以阿榮老公就番去媽咪到攞咗啲湯水及少少餸, 可以早啲番入天水圍.  阿榮老公好好呀, 洗好菜, 仲拖埋地添, (不過係拖咗成個幾鐘囉, 所以水費係佢交的係無錯..)


我見橫掂好多嘢都安排好, 心情又好咗, 我怕下個星期無咩時間番去見奶奶同老爺, 又怕佢哋擔心我. 所以決定明晚回老爺到吃飯, 等佢哋見到我, 咁佢哋個心都會安心啲, 而且我都真係想番去見吓佢哋呢.


沒有留言:

張貼留言