關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月7日 星期二

廣州之旅 - 第一日 (Part 2)

 


   


2008年10月5日


廣州之旅 - 第一日 (Part 2)


 


睇吓白天鵝賓館的房先:







另外, 呢到係白天鵝賓館的環境:







我哋帶咗花師奶同花老爺嚟呀...


 



我哋開始出發去食嘢了....呢到係賓館附近的環境.



沙面堂 - 係呢到的教堂



終於到咗上下九路了, 呢到兩邊都有好多細間的商店, 有買衫的, 食嘢的, 鞋的, 玩具的, 家居用品的, 電器的, 海味的....好多種類, 你想買咩都有呀....


啲魷魚同羊肉都好好味呀...一路行我哋就一路食.



終於到老牌茶樓-陶陶居, 百多年前於西關開業, 為當時廣州最早期的高級食府.


我哋試咗佢幾款點心, 不過就好失望囉, 都唔覺得佢好好食, 反而我哋香港的點心好食好多....


奶皇包-太甜, 一啲都無流沙囉


綠茶奶撻- 無咩特別, 都無綠茶味


雪紅蓮 - 好搵笨, 內裡只係啲cream同幾粒雜果


蒸腸粉 - ok啦


榴槤酥 - 呢個我只係食咗一口, 阿榮就專食入面, 呢個就唔錯, 真係好有榴槤味, good...


食完呢餐之後, 我哋對於一啲出名的茶樓巳經無興趣了, 嗰啲廣州酒樓, 大同酒家, 蓮香樓呀等等...提唔起興趣lu....寧願食啲細鋪頭仲好食...



跟住我哋再係附近到行吓, 轉咗去食另一間食店,


荔灣名食家.


荔灣名食家由伍湛記, 南信及歐成記, 三家享負盛名的食店組成. 店內全自助形, 食客可即買即坐在店內食用.



鮮豬潤腸粉 -


超好味呀, 多料又大份, 啲豬潤仲好新鮮, 正呀!



歐記的上湯鮮蝦雲吞 -


唔係好大粒, 但勝在夠鮮味, 足料又大份, 好味呀!



食完之後, 呢次就真係食飽了, 哈哈....跟住我哋又出去行lu, 不過啲雨開始大咗好多, 攪到我哋係咁行都無咩嘢買到及睇中, 咪就咁行吓, 睇吓啲環境囉...




 



 



做完沐足之後, 我哋又開始肚餓lu...哈哈..


我哋又出發去食晚飯了, 原本想去某一間的, 但係因為太大雨了, 好似八號咁呀, 搵咗一陣都搵唔到, 我哋就去咗第二間, 我哋到食日本菜, 唔多寄予厚望, 哈...但係又幾好食喎....尤其係個'泡菜肥牛石頭窩飯', 好好味...


鮮帶子及三文魚壽司


泡菜肥牛石頭窩飯


真味牛舌


鹽燒多春魚


燒青花魚



 


食完之後, 我哋返賓館lu.....睇吓我今日買咗啲咩.....


哈哈, 小小嘢食, 買比公司的同事的, 另外我最like買牙刷及牙膏, 因為平,靚, 正...



 


第一日的行程完滿結束...


請看第二日的行程啦..


3 則留言:

  1. 你地個花師奶同花老爺真係好頂癮0既啫,衰鬼!
    D美食真係引死人嘞!
    [版主回覆10/10/2008 17:18:00]有機會同你去囉。。。衰鬼!

    回覆刪除
  2. 我好喜歡d建築物,仲有腸粉呀~~
    [版主回覆10/10/2008 17:19:00]係呀, 有時間你下次同HONEY去啦,還掂你哋又有部靚相機。仲有, 啲腸粉真係。。。真係。。。超好味呀。。。

    回覆刪除
  3. 嘩...自由行好好玩呀..好羨慕呀
    [版主回覆10/11/2008 01:36:00]你都成日同你honey自由自在去玩啦....哈哈

    回覆刪除