關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月22日 星期三

車厘子之生日飯局@娘惹印尼菜

 



 


2008年10月22日 (星期三)


 


今晚為朋友 '車厘子'慶祝生日,


今次因為有幾位朋友都要返學, 返工,


我哋就擇咗返入屯門食飯了.


是晚選了在屯門置樂的'娘惹印尼菜',


都好耐無食印尼嘢了,


而且都未試過呢間, 就試吓啦.







 


我哋要了一個六人套餐, 以為不是太多嘢...


點知....好鬼抵呀..


因為差少少都食唔哂呀....尤其係碗飯呀.




 


開飯了...


 


印尼梳多雞湯


又幾好飲嫁喎.....估唔到. 唔好睇佢細細碗呀, 都幾多嫁, 都夠我哋五個人嫁.


 



印尼梳多海鮮湯


好鬼足料, 多海鮮, 好鬼鮮甜, 好飲.



印尼沙律


係用一種叫做'加多加多'的醬做的, 有同事都教過我整.


沙律內多數是蔬菜, 其實係靠個汁的味道, 好特別嫁.



巴東牛肉


個汁好鬼惹味,甜甜哋, 即刻要送飯呀...



串燒豬肉及雞肉


各要半打, 燒得唔錯, 都好有肉汁, 唔會太乾身




娘惹印尼燒雞(一隻)


呢個燒雞, 唔好睇佢外表好似嫲嫲哋呀, 原來好鬼好味呀, 因為佢個汁的問題囉, 平時食白切雞, 豉油雞就食得多, 咁樣的雞就未食過, 呢個值得推介呀.


唔好似為一隻得咁少, 其實佢會半隻做一碟, 所以係有兩碟的.



特式辣醬燒蝦


真係好夠辣, 啲蝦燒得好香好味...呢個都好好食.




啲飯呀, 大碗到...其實我哋真係只食到一碗多啲, 因為個餐真係好多嘢食....



套餐仲包六杯特式飲品



成個套餐咁多嘢食, 都只係368元炸, 超抵食呀!




 



地址: 屯門青善街14號康景花園7號地下 (置樂花樂附近)


電話: 2410 1111


** 呢到的服務好好.


1 則留言:

  1. Indonesian food! wow... i love soto ayam (the chicken soup that you had) and all those dishes, my parents are indonesian born chinese, therefore i ate that a lot when i was young! You can buy those package (gado gado salad dressing) in asian grocery market, just steam those veggies or cut up cucumber, egg, bean sprouts, green bean and stuff... a good healthy meal!
    [版主回覆11/03/2008 09:41:00]Thank you ar...i will try to make gado gado, it's so easy and convenience to make it. The gado gado source is very very good.
    by the way, thanks ur coming.

    回覆刪除