關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月15日 星期三

今日之煮

   



 


今日無咩特別, 咪又係返工囉...


今日開始就做我老細比我啲數了,


做咗少少, 比咗佢過目,


好彩佢話ok, 係咁計,

Good Job


不過, 我仲有好多未計呢?


我都要加把勁先得.


 


 


 


今日個心有啲唔係幾舒服,


就係知道地院有位同事的媽咪,


琴晚好突然過世,


我的同事一定好難過,


因為佢好錫佢媽咪的.


但無論如何, 我都希望佢心情快啲好啲啦.


唔好咁難過,傷心!

Crying 2


 


 


 


放咗工, 即刻返屋企啦,


因為我巳經諗定咗今晚食咩餸!


 


 西蘭花炒鮮魷



 


 

  蒸水蛋



 


平時我最唔識整蒸水蛋, 永遠都整得唔夠滑.


好啦, 經過上網搵吓, 見到人哋整得咁正.


一於今晚就試吓整.


yeah....終於成功, 超滑呀! 阿榮老公勁讚好味, 好滑!


 


材料:


雞蛋    4隻


370ml   有機清雞湯 或 水


蔥花     適量


做法:


(1)  先將4隻雞蛋發勻, 加入370ml的有機清雞湯/水


(2)  將蛋汁倒入茶隔或麵粉篩,隔去幑粒和泡


(係呢到我最愛加入蔥花拌勻在蛋汁內才蒸啊..)


(3) 碟上用耐熱保鮮紙包好,或用一隻


     較大的碟蓋好

(4)  隔水蒸10-12分鐘,熄火打開煲或鑊蓋,


      讓蛋在熱水上停留數分鐘. 取出, 即成.





 


打蛋時不用加鹽,以免過鹹。




 



1 則留言:

  1. 蒸水蛋好喎,你蒸得好滑呀,一定好好味。
    [版主回覆10/17/2008 16:59:00]係呀,真係好滑呀,啲BLOG友真係好呀,成日講啲技巧比我知。

    回覆刪除