關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月29日 星期三

放假半天,拍拖仔先。。。

2008年10月28日(星期二)


 


今日約咗阿榮老公一齊放下午假,拍吓拖仔先。


約咗老公兩點咗右係中環到等,


先先去咗食個下午茶先。


上次經過一間寫住‘魚湯米線大王’,


就不如今次去試吓啦。


下午茶真係抵食好多,一個價錢除咗有碗米線,


仲有份小食及加一杯飲品,都只係每份28元。


 


我要咗雞翼, 阿榮老公要咗珍寶腸



我要咗魚皮餃魚湯米線



阿榮要咗鯊魚丸魚湯米線



食完下午茶都只不過係兩點半到,


跟住係附近到行咗一陣,


我哋就轉咗去銅鑼灣到行吓街,買吓衫。


因為今晚我哋訂咗去食自助餐呀。


呢間自助餐真係要介紹比大家試吓。。。


待續。。。。


3 則留言:

  1. 原来你要来日本
    http://weather.yahoo.co.jp/weather/
    你可以系呢度check
     
     
    [版主回覆10/30/2008 19:10:00]謝謝您啊...

    回覆刪除
  2. 食完下午茶,仲可以去食自助餐,咁有冇食宵夜呀.
    [版主回覆11/02/2008 11:25:00]咁我都要食晚飯嫁...哈哈...就係因為諗住夜晚要食自助餐, 所以下午食少少嘢, 其實個下午茶, 不是太多嫁...ok.... 我哋成個下午都係到行街嫁...到咗7點半都係正常晚飯時候啦....
    宵夜就不嬲都無的....yeah

    回覆刪除
  3. 係呀宵夜食肥人架,不過有時我等少爺食晚飯都好夜啊。

    回覆刪除