關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月23日 星期四

Birthday Dinner for Sammi, Tat and William

  


  


 


2008年10月23日 (星期四)


 


今晚同個 '嬲'字慶祝生日.....


點解係個 '嬲'字呢?


咪就係今晚的主角係兩男一女囉...


所以咪得個 '嬲'字. 哈哈.


正經啲先..今晚同阿逹, 阿威及Sammi慶祝生日.


佢哋都係十月之星,

Birthday Song


係到祝你哋: 身體健康, 心想事成, 開開心心!


 



 


阿威成日都想話約去酒樓到食一圍,


今日終於還佢一個心願了.


約好咗7點係旺角的稻香到食晚飯.


不過, 就真係好嫲嫲lu....啲嘢唔係幾好食.


成晚我覺得條魚,鵝掌及雞係比較好食啲,


其餘的就真係唔得, 真係試一次就算lu..


如果真係想再食一圍,  都係擇過第二間lu.



 


我們的照片, 歡迎參觀:


請各位按這裡, 觀看Slideshow啦!


 


 



 


另外, 食物就請看以下啦...



最後仲有生果拼盤



 




2 則留言:

  1. 年尾~變成朋友生日月啊~

    回覆刪除
  2. good food, good companions....wonderful time!
    lovely wedding pictures!

    回覆刪除