關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月7日 星期二

由廣州返嚟了...勁攰!


返嚟了, 返嚟了, 我同阿榮老公係廣州返嚟了..


嘩... 10月5日及6日, 去咗廣州玩,


玩到我哋兩個都......攰到死呀!


今日好彩係紅色假期, 有得好好休息,


你哋知唔知呀. 我哋琴日玩到成十二點半先番到屋企,


由於我哋臨出門前, 整咗個曱甴噴霧,


所以我哋就算好攰, 都要將全部的床單換過,


拖地, 抺好啲傢俬, 因為怕有曱甴噴霧係啲傢俬表面,


對我哋唔好. 我哋都攪到成凌晨一點左右啦, 先有得沖涼,


跟住因為沖完涼, 個人都精神咗好多,


老公仲有心情開套'鬼嫁日記'嚟睇吓, 笑吓,


睇咗好似兩集到啦, 望吓鐘, 巳經係凌晨兩點半lu...


就上床訓覺了...


 



 


嘩...超好訓呀, 你哋估都估唔到我哋兩個咁鬼好訓呀,


我哋係訓到今日下午五點半起身呀.....


嘩... 足足訓咗15個鐘呀....由此可見, 我哋係勁攰呀...


我都好耐未試過訓到咁呀, 老公都好啲, 其實佢今朝10點起咗身的,


不過, 到咗11點幾佢又入咗嚟同我一齊再訓,


一訓我哋就訓到五點半lu....哈哈哈...


名副其實的兩隻懶訓豬呀.....


不過, 真係好舒服囉.....如果聽日都唔駛返工, 再放多一日假, 就好了.


 



 


今日我哋就係一整天係到訓.....好滿足....yeah!


你哋呢幾日又點樣過呢?


2 則留言:

  1. 廣州好唔好玩呀~係唔係好多好食呀
    [版主回覆10/07/2008 22:12:00]係呀....勁多嘢食呀, 如果多人去食嘢就可以食多啲款囉...不過我哋都食咗好多....而家整緊啲相到個blog到囉....

    回覆刪除
  2. 嘩, 訓到五點幾, 你地果然好攰, 不過最緊要好玩呢, 好在番黎個日係紅日可以抖番下...
    [版主回覆10/08/2008 11:29:00]真係好攰呀, 攰到而家都仲好攰呀,對眼仲係攰攰哋囉。。。鬼咩, 我哋行咗好多路呀。

    回覆刪除