關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月11日 星期六

好攰, 好忙..

  呢排實在忙到真係連去洗手間, 飲水都無時間呀...真係透不過氣呀.

No


Coffee Drinker
    
At Desk


我係under兩位老細的, 其中一個退休, 嚟咗位新的, 佢好好人嫁...都無咩嘢.


但係另外一位呢....就比較煩啲囉....由於最近忙於要做平時的工作之外, 因為要幫吓退休的老細攪埋佢走的嘢, 再加上大老細呢又比咗啲我最唔鐘恴做而我又最唔多鐘意做數的工作我囉, 仲係要搵番過往的數....唉....好彩係月尾交囉...但都唔可以係10月31日先交嫁, 起碼要早幾日比佢睇過啦.

Next Project


呢排忙到, 連其他經常會見的同事都無時間見, 連電話都唔可以講多句呀. 我都成個幾星期無見過同事gigi, hing, mandy, shirley佢哋呀...就算見到都只可以打聲招呼就算了.


唉.....我起碼要過咗呢個月先可能有好日子過lu....


除咗咁...我呢排真係連攪去日本的嘢都無時間去整呀, 好彩上個月比較好啲, 都巳經搵咗好多料lu...呢次真係要煩叻叻去跟埋日本的嘢了...


可能係公司做到攰死啦, 返到屋企都好唔想郁了, 因為太攰, 呢排好好訓呀, 訓到好唔想起身返工囉.


所以攪到都無咩時間寫blog. 連返去老爺,奶奶到都無時.....點攪好...呢排有多function喎, 好攰呀....


希望我快啲攪點啲數就好lu....


2 則留言:

  1. 多謝你的留言
     
    你来日本ar 
    ??
    畿時亚
     
     
    [版主回覆10/12/2008 10:39:00]我會下個月, 即係11月13至17日, 五天, 去日本的福罔, 柳川, 佐賀及湯布院, 我們一行6人啊....自由行.
    你住係日本邊到啊!

    回覆刪除
  2. 又真係好忙喎, 希望妳快d忙完, 黎緊好快有得去旅行充下電lar
    [版主回覆10/12/2008 20:44:00]都係嫁....未去日本前, 先去咗廣州食住先, 哈哈...

    回覆刪除