關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月12日 星期日

Birthday Dinner for Nat Nat (烏克蘭-俄羅斯餐廳)

 



 


2008年10月10日 (星期五)


 


今晚為好友'叻叻' 慶祝生日,


主角找了2個星期生日飯地點 , 終於決定這一間


-Ivan the Kozak ,


平時很少接觸的 [ 俄國菜 ] ~

smile



之前ivy姐就去過, 其餘的人都未去過嫁.


雖然不是什麼高級餐廳,細細的一間反而有他的特色,感覺很舒服,


老闆很好客,好像身在外國小村莊的餐廳內。



一入去給我的感覺好舒服 , 好似一個外國家庭一樣 ,



內的裝修雖不算豪裝 , 但所有的環境,裝飾品,用具...均有異國風情


不過枱與枱之間太過窄囉....


 


剛剛點完菜,老闆就過來問要不要試到冰室 (其實是一個大雪櫃) 拍照,


是免費的哦,可見老闆的好客和生意頭腦。


好特別呢, 每人都可以穿上皮草入冰室內拍照, 影咗出嚟好似去雪地啊.


(如果件皮草真係fit size的話, 仲正呀.)




講左咁耐,不如講下d野食.我哋點左幾款湯,幾個頭盤,主菜,
好岩香港人口味的俄國菜!


餐前飲料:
水果啤酒,意外地好飲




湯:
烏克蘭正宗羅宋湯,烏克蘭三文魚湯及格魯吉亞辣肉片湯
三款湯味道各有不同.


正宗羅宋湯跟香港一般餐廳的當然不同,味道香濃,又唔會太咸,用料十足, 很好味.


三文魚湯ok啦, 有少少三文魚的醒味, 但可以接受的,



格魯吉亞辣肉片湯很特別,很容易食到湯中不同配料的味道,而且不僅是湯, 湯中有米飯啊,呢個湯值得推介.




頭盤:
烏克蘭鮮菜沙律,紅菜頭龍脷柳沙律,


白酒焗牛脷盅, 烏克蘭香煎薯餅, 俄式焗釀茄子, 俄式焗磨菇, 雞肉蘑菇卷


七款都係非常正的菜式.


烏克蘭鮮菜沙律 - 唔好睇佢咁簡單, 其實個沙律汁酸酸哋,好醒胃



紅菜頭龍脷柳沙律第一口吃時味道怪怪的, 有點不習慣, 再吃下去卻愈覺好食. 有很多紅菜頭, 加上類似奶油的東西. (呢個係我估唔到會咁好食的)



白酒焗牛脷盅,很淋的牛脷加上芝士跟酥皮,真係一絕!



淡淡的薯仔味,加上sour cream, 好香口, 好味呀.



茄子上的汁, 辣辣哋,好鬼野味囉.



焗磨菇, 一送來買相好靚呀, 而且啲汁又係味美到不得了.



雞肉蘑菇卷, 我覺得ok啦, 沒有多大驚喜



主菜:


黑海香燒白雪魚 及 火焰燒乳豬



黑海香燒白雪魚:上枱時,賣相不錯,眼見白雪魚上佈滿香草,食落口,白鱈魚,香草,檸檬汁,的味道一一在口中散發出來,絕不會被其中一樣食材的味道蓋過.



再來是日主打菜,最矚目的莫過於要預訂的Vodka燒乳豬,要早兩天訂下,一隻只不過四百多元,實在不貴,但份量太驚人,沒八個人或以上還是不要order.據主理人所言,是整個電飯煲的份量,看來半點不假. 我就覺得沒有十二人以上, 都唔好訂呀.




燒乳豬是先行淋上vodka,再用火燒加強效果,當然不及聖火之宏亮.




呢張相好攪笑, 蕉蕉驚我被啲火燒到, 捉鬼住我隻手囉...



但每個人都樂也陶陶,經過廚師解體後,最神秘的面紗都掀開了,
整隻乳豬也釀滿了煙肉洋蔥等材料炒成的飯, 很香啊.....表皮不像中式乳豬先行處理過,所以油脂並沒有滲出,而是緊緊的鎖在內,肉質反而更嫩滑,可惜份量太多,各人也先後投降.









場內還有歌手的歌十分悅耳,初時以為是播CD....原來是真人發聲.


餐廳的環境








準備生日蛋糕, 我們可以直接入廚房內裝飾蛋糕, 今次我買咗啲貴蠟燭,


有香味同係心心嫁.




插上蠟燭, 場內播起生日歌, 我由廚房拿著蛋糕走去枱前, 這種氣氛很好, 好warm.
不過, 記得要早過隔離桌子的人order, 否則會失去那種驚喜感



其他的照片, 可以睇吓呢到:



有機會, 大家不妨試吓呢間餐廳, 成日食中, 西, 日, 法, 意, 越式,


不如試吓啲特別的菜式.


地址: 中環閣麟街46-48號地下


電話: 2851 1193



 



1 則留言: