關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月17日 星期五

十年友情-得來不易!

 



呢一篇的網誌,係我寫比某幾位好朋友的,


相信佢哋睇到都知我講緊邊堆朋友。


係呀。。。。講緊你哋呀!



呢幾日發生咗一件令到我同幾位好友唔開心,


擔心,唔知點算好。


因為我哋呢堆朋友,當中有倆位因為係E MAIL到,


因為一啲的字眼,而另到大家產生了誤會,


令到佢哋倆位大家都好嬲對方。


對於一向好重視朋友的我,及另外幾位好朋友,


見到咁的情况,真係好焦慮。

1155061642_0.gif image by v0327


呢幾日攪到我哋幾位都無心工作,


亦都因為咁,我哋無辦法唔理,


因為件事實在係我哋咁多年的友情裡,係未曾發生過,


我亦都無諗過會有咁的一日,


所以實在令到我哋不知所措,唔知點去處理,


我哋幾位只好想盡辦法去令到件事唔好再嚴重落去,


一定要解決。





其實當中大家都係想攪好件事,大家都係只不過想講笑,


但實在想不到,真的‘言者無心,聽者有意’


無諗過你哋會有咁的反應,反感,態度。


但點都好啦,我真係想你哋大家知,


我哋係經過無數的時間去建立我的的友誼,


當中大家都係付出咗真心,真意,真誠的,


我哋唔係識咗幾日,幾星期,幾個月,


我哋係識咗十年了,係十年呀。。


如果因為一啲不必要的字眼,不必要的誤會,


而令到大家唔開心,無朋友做,值得嗎?


當中沒有誰對誰錯,真係只係一啲的誤會,


大家諗清楚啲,如果就因為咁的事令到大家唔可以做朋友,


將來你哋一定會好後悔嫁。


我真係懷疑,我哋的友誼真係咁脆弱,真係咁不堪一擊!


我哋唔再係細路仔了,我哋有思想,懂得分析,


懂得是非黑白。


我希望你哋唔好再嬲對方了,嬲一陣好了,OK


唔好另到我哋其他人咁唔開心啦。。。


 


 


講起你哋,實在好難得,我哋不經不覺做咗十年朋友,


係呢十年的光景,我非常感激你哋,陪我走過無數的歲月,


係我最唔開心,最低落的時候,


有你哋係我身邊,陪我渡過唔開心的日子,


安慰我,支持我,鼓勵我,我實在好感激有你哋係我身邊。


係我最開心的時候,亦都好感激你哋替我高興,


分享我哋開心事。


老實講,可以識到你哋真係我的福氣,我都講過,


係呢個世界咁大,人海茫茫,


我好難得遇到你哋呢堆朋友,我哋大家志趣相投,


大家都係心地善良,重情重義的人,


大家都係攞個心出嚟交朋友的。


我好重視你哋呢堆朋友,好珍惜我哋每次的聚會,


好珍惜每次同你哋談天說地的日子,


所以我好想我哋可以做到老死朋友啊!


 



我真係好感激你哋一直以嚟的照顧,


分享我的喜,怒,哀,樂!


有你們這麼好的朋友,


實在太幸福,太幸運了!


thgif_icon324.gif image by v0327


十年友情,得來不易,


我們應該要好好珍惜這珍貴的友情!


 



7 則留言:

  1. 大家停一停,諗一諗。
     
    [版主回覆10/19/2008 16:32:00]係囉.....你講得無錯啊!

    回覆刪除
  2. 人與人的因緣際會,
    剎那都是值得 珍惜 的學習機會,
    何必在你我之間築起高牆,
    享受放下執著的喜悅,
    必得海濶天空。
    少奶,我和你知交十多年,其實大家心照了,我們也互相說了很多很多次,今日再說又何妨,it's one of my biggest blessings to have you as my best friend in my life!有你是榮幸,無憾爾!
    [版主回覆10/19/2008 16:31:00]我都係呀....可以有你這位漂亮, 聰明, 可愛, 善良, 細心的一位好朋友, 真是我的福氣.

    回覆刪除
  3. 明白你那種不安 ~ 有些事 . . .真的須要時間 . . .急不來 . . .希望他們會盡快想通 . . .
    [版主回覆10/19/2008 16:30:00]希望啦....快啲雨過晴天就好lu....我哋都知急不來..要比多啲時間,空間佢哋想通事情.

    回覆刪除
  4. email欠缺左平時溝通ge語氣,表情同身體ge表達,好多時都會發生好多誤會,尤其是我呢d寫作唔叻ge人. 希望你2位朋友都係因為咁樣而誤會啦!
    [版主回覆10/19/2008 16:25:00]都就係因為文字裡沒有了語氣,聲調,表情囉...而佢哋大家都開始心情平靜咗啲,我想過多會會無事的.
    都希望佢哋會好好思想吓我的說話.

    回覆刪除
  5. 希望他們儘快和好如初,十年情真係得來不易,有時好朋友就不理字眼放鬆左講野都唔知,不過咁多年老死,唔好因為一兩句無左呢位好朋友~~
    [版主回覆10/19/2008 16:26:00]係呀. 我就係唔想佢哋咁囉....希望佢哋過多一陣大家思想過後,會明白我同另外幾位好朋友的感受及好意.

    回覆刪除
  6. 不知不覺間同你都識咗十幾年了, 雖然我地唔係成日見面,有時仲一年見得一兩次, 但係大家心裡邊都會記掛住對方,亦會係對方有需要時候出現,所以我會好珍惜呢段友情.
    係呢件事上邊,應讓當事人冷靜一段時間,好好思考一下,值唔值得為咗一啲小事而放棄十年友情,而且相識咁耐有咩事唔可以開心見誠講呢,有唔開心最緊要唔好收埋,咁樣先可以維繫一段真摰嘅友誼架,旁人都不宜心急壞事
    [版主回覆10/19/2008 16:29:00]無錯呀. 我同你不經不覺都係識咗十幾年lu....但係我哋一啲隔膜都無,唔常見面,唔常通電,但係我哋的友情仲可以維繫到咁長久,無他的...我同你都係好人囉..而且都會尊重對方, 珍惜對方.
    我都好多謝你一直係我身邊, 對我咁好啊....多謝您,愛麗詩.

    回覆刪除