關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月7日 星期二

廣州之旅- 第一日 (Part 1)

 



 


2008年10月5日


廣州之旅- 第一日 (1)


 


出發了, 我哋好早就坐火車, 因為都要坐一個鐘, 想早啲去到,早啲玩同食嘢囉...



因為好早出門, 無食早餐, 我哋上咗火車後, 係火車入面到買的....阿榮老公食三文冶, 我就食雞脾.


價錢都唔算好貴, 可接受, 而且都好好味...



到咗廣州東火車站, 而家轉地鐵, 我哋先去黃沙站, 去白天鵝賓館到Check-in先. 坐成12個站, 都只係五元炸, 而且仲好快, 都只需要35分鐘.



出咗閘了, 到咗黃沙站, 沿途的環境, 呢到叫做'沙面北街', 不過天氣唔好啊....下雨, 好彩唔係好大.  個電話亭好鬼得意, 咪影吓相留念囉.



 


到達白天鵝賓館了, 個環境真係好好, 好舒服, 有一邊係珠江河.  一樓仲有好多商鋪, 多數都係買啲中國的工藝品. 今日係假期, 好鬼多人呢?



白天鵝賓館內其中一間食店的環境.....



待續......


1 則留言:

  1. 我一次廣州都未去過,原來都幾好行同多野食喎!
    [版主回覆10/10/2008 17:20:00]我哋都係第一次去炸。。

    回覆刪除