關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月3日 星期五

法式劇院蛋糕(Opera Cake)---Home made feel and simply version

法式劇院蛋糕


(Opera Cake)


 



做呢個蛋糕, 先要準備以下三個部才可以做到, 其實難就唔難, 只係要花多啲時間去準備, 呢個做法巳經係一個比較容易的版本, 我之前去過一間到學過一個正式的方法, 正式的就真係仲花時間同心機, 有機會我會post埋比你哋欣賞.


而家就請大家學住個容易的版本先啦!



 


第一部份


杏仁蛋糕:


材料:


糖粉(巳篩)             75g                杏仁粉          75g                       蛋               1隻


低筋麵粉  (巳篩)  14g               蛋白(大約3隻)    100g             砂糖         30g         


做法:


1.  用手動打蛋器先將巳篩的糖粉及杏仁粉攪勻, 然後加1隻蛋拌勻,待用.


2. 用電動打蛋器,快速把蛋白打起, 打的時候分3次加糖入蛋白,


3.  將一半巳打起的蛋白加入步驟1中, 輕攪(用手動打蛋器), 再加最後剩餘


     一半的蛋白及巳篩的低筋麵粉, 攪勻至沒有蛋白, 改用膠刮拌勻至杰身.


4. 倒入焗盤內,用200度焗約10-15分鐘



 


第二部份


咖啡牛油忌廉:


材料:


孖芝蓮          100g 或 70g            糖漿       40g 或 30g          菜油          20g 或 10g


咖啡香醬       3-5g   或  即溶咖啡       3g (用3g熱水開溶) --我用即溶咖啡的


做法:


1.  用慢速將孖芝蓮打至淡黃色


2.  加入糖漿, 用慢速打勻


3.  再加菜油打勻


4. 最後加入咖啡香醬 /  即溶咖啡 打勻一會, 改用膠刮拌勻即可


** 如不夠甜, 可逐少加糖漿打勻


**咖啡香醬石自行調校


**加菜油可使牛油忌廉不易凝固, 尤其在冬天


 



 


第三部份


朱古力醬 (用作淋蛋糕面):



材料:


朱古力  75g            牛奶  或  淡忌廉  50g           


做法:


1.  黑朱古力切碎, 待用


2.  將牛奶 / 淡忌廉煮滾, 加入黑朱古力中, 用手動打蛋器攪勻, 待用.


 



完成好以上三個部份後, 就可以組合個蛋糕了,


方法如下:


組合蛋糕做法:



( 1 ) 先放第一塊杏仁蛋糕於長 / 正方形模底部, 塗上一層咖啡牛油忌廉。


       再放第二塊杏仁蛋糕, 塗上一層咖啡牛油忌廉。



(2) 重複(1 )。然後放上最後一片杏仁蛋糕,上面塗一層咖啡牛油忌廉, 抹平。 


      再均勻淋上一層朱古力醬。放進雪櫃凝固。



裝飾:



(1) 將蛋糕從雪櫃取出, 起出餅模。


(2)  可隨自己喜好擠上白朱古力、放上珊瑚糖、士多啤梨及金箔即成。



 


沒有留言:

張貼留言