關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月30日 星期四

Mr. Steak - Buffet

繼續......



2008年10月28日 (星期二)



之前係blog友'皮皮'及'王子'的網誌,


分別都見到佢哋親身去到呢個餐廳到食自助餐,


見到佢哋的相, 好多嘢食, 而且仲唔係好貴添,


最重要係佢會不繼refill, 唔會出一次就唔出, 唔需要爭食的,


而且佢啲熱盤都會不停轉款, 可以比到你每次出去都有新鮮感.


所以明知今日老公會放下午, 咁我哋就不如今晚去試吓啦,


諗住試到好的話, 都會介紹比你哋同帶奶奶佢哋試吓.



 


先睇睇餐廳的食物區啦...


 






 




啲刺身都好新鮮 --- 有三文魚, 劍魚, 甜蝦, 魷魚

  



長腳蟹, 翡翠螺, 藍青口---全部都好鮮甜, 真係要食多啲



有好多款的壽司, 好好味, 好新鮮, 仲有apple沙律



即席燒A5和牛 及 長腳蟹



帶子刺身及生蠔 -- 生蠔雖然好似好細隻, 但係好夠鮮味, 所以好正..



歐洲蟹及小籠蝦----小籠蝦有膏且鮮甜, 好過食普通蝦囉.


另外, 呢隻蟹超級多膏呀....食咗幾啖巳經好漏了,


如果鐘意食蟹膏的人一定鐘意呀!




今晚的鵝肝燒得嫲嫲哋, 我見blog友食的靚好多, 所以呢樣有啲失望.


但都可以不妨一試的...



熱盤方面, 我唔係試咗好多, 因為食頭先的嘢, 都巳經好飽lu....


試咗辣酒煮花螺及西蘭花, 花螺唔夠辣, 西蘭ok啦.



一向鐘意整唔鐘意食甜品的我, 呢到啲甜品我覺得好啱我口味, 因為細細杯, 細細件, 最重要係甜度剛剛好, 唔係好甜, 所以我都食咗好多款呀.


木糠布甸, 紐約芝士蛋糕, 意大利芝士蛋糕,


熱情果芝士蛋糕, 菠蘿棷子布甸, 亡果布甸



呢個一定要介紹比大家, 一定要食啊...我個人就好鐘意.


橙酒班戟- 師傅即席做的, 熱辣辣, 食落好有橙酒味, 好軟滑..正呀.



估唔到呢個木瓜雪耳糖水好好味, 因為好啱, 唔甜呀...




我就覺得好值得介紹比大家,


詳細的價錢, 可以睇吓佢條link嫁.


 


Mr. Steak 網址: http://www.elitegroup.com.hk/mrsteakbuffet.htm


 


  


6 則留言:

  1. 睇落都好多野食~帶子刺身唔係間間有得食呀,正
    [版主回覆10/30/2008 23:30:00]都係嫁...其實仲有好多嘢食, 就係啲熱盤, 不過因為實在太飽了, 我無食, 得個睇字. 我都會找次帶我奶奶去食吓.
    都值得一試嫁.

    回覆刪除
  2. 嘩﹗好多野食啊!樣子看似好好味,看你介詔也不錯,有機會真要試試。
    [版主回覆10/31/2008 11:59:00]真係搵次約你老公,及囡囡去試吓啦

    回覆刪除
  3. 我個次都係食得太飽 . . .仲有好多好多好多野無食, 下次再去, 一定要有計畫先得
    [版主回覆10/31/2008 11:58:00]係囉。。我都係咁講。。。

    回覆刪除
  4. 原來夜晚有咁多 o野食,我同芒果只係試過 lunch ,都已經覺得多 o野食。我覺得夜晚價錢比較貴 o的,lunch o既價錢就 ok。我好鍾意食牛,所以好 o岩我。不過芒果就慘 o的,食少樣 o野,因為佢唔食牛,哈哈!
    [版主回覆10/31/2008 11:58:00]原來你都去過呀。。。我來都想試LUNCH嫁,請問同我而家夜晚一唔一樣呀, 有咩食呀,你得閒話我知啦。
    LUNCH真係平好多,阿榮話無人試過LUNCH, 佢驚無嘢食,話哂夜晚有兩位BLOG友試過, 又有相睇喎, 咁佢話都係試夜晚囉, 如果我知你去過,我問咗你先啦。

    回覆刪除
  5. 喂你兩公婆增肥呀,日日都講食.
    我都喜歡食自助餐,尤其生蠔呢.
    [版主回覆11/02/2008 11:23:00]咪話呢排太多活動囉....唔係約咗屋企人, 就係朋友生日飯局, 點推呀.....無計....

    回覆刪除
  6. 嘩﹗好似好好味咁wor,攪到我好想去食啊﹗

    回覆刪除