關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月11日 星期六

我的好老細退休lu...好唔捨得呀!

 



 


2008年10月10日


 


今日係我跟咗幾年的超級好的老闆 - Benny 先生的last day啊.


真係好唔捨得佢走啊. 由聽日起佢就開始佢的退休生活lu.


昔逢明天是他正日生日, 所以我哋訂咗個蛋糕為他慶祝生日,


個蛋糕係我擇的, 知道佢好鐘意打牌, 所以我就擇咗呢款比佢,


好得意嫁, 當Benny 先生睇到後, 都好鐘意同笑到見牙唔見眼lu...


 



 



 


提起Benny 先生, 我真係好唔捨得呢位好老闆,


我同佢共事咗幾年, 係呢幾年裡面, 我真係好感激佢,


可以做到佢下屬, 真係我的福氣同光榮,


他為人親切友善, 沒有架子,  和謁可親, 明白事理, 講得笑, 又大方.


同咗佢共事呢幾年, 真係好開心, 日日返工, 都唔會有壓力,


反而係輕鬆自在.


哈哈. 最開心係....佢成日都比我哋要佢請飲下午茶嫁.


但係佢好樂意囉....佢自己都好開心.


係呢幾年, 我係佢身上學到好多嘢, 佢真係好鍚我, 佢係我的貴人嚟嫁,


生日佢同太太都有送禮物比我, 就算我結咗婚, 過年佢都會派利是比我,


最驚訝的係, 琴日佢就last day, 仲買咗份禮物比我同老公,


原來仲有封利是添, 夜晚返到屋企, 打開利是一看,


真係嚇咗我一跳呀.


我個心真係又驚又喜, 佢實在太客氣了....


無論點都好啦, 我祝福佢退休後,


生活多姿多采, 身體健康, 繼續幸福快樂...


 




左起: Millia小姐, 接替benny先生的位, 即係我而家under佢了.


最右的: Florence小姐, 係我哋呢個office的Regional Head


我而家就係under呢兩位了.



Winnie小姐仲畫咗張咭嚟送比Benny先生, 好靚嫁......仍是最愛Winnie小姐的畫.


 



其實Winnie另外都畫咗一張只得我哋幾位靚女的畫送比Benny先生.


Benny先生收到之後, 超級鐘意, 佢話: 呢啲係錢買唔到的,


而且係好有意思, 好寶貴的.


呢位就係Winnie了.


Benny先生



總之. 我哋要保持聯絡.


同埋我哋會好miss 你嫁!


 


 


2 則留言:

  1. 只是看相以經感到非常開心及興奮,看看Benny先生的粲爛笑容, 蛋糕的造形, 手繪賀咭的精美 (美得看傻了眼尤其是美女圖) 等等都足以令人感染到高興的氣氛,我也在這祝Banny先生退休生活愉快,身體健康!!

    回覆刪除
  2. 原來呢個就係Winnie,我無記錯既話,以前响地院26樓都同佢傾過計!

    回覆刪除