關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月1日 星期五

等待......麵包bb出世

 


早前跟大家講過


蕭c奶會試自家製一條龍服務


詳情請click以下:


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=16337


 


麵包機於早兩星期搬回家了


一直都未有時間去試做


趁著今天7.1假期


又約了好友愛麗詩小姐來一起縫縫樂


一於今日開齋了...



 


第一次, 就試整牛奶麵包


根據說明書, 這款包包, 需時為三小時多


剛剛焗好了....而家待保溫一小時


 


好心急呀....唔知work唔work呢...


見個窗可以見到個包包好似好ok呀


但係...都未夠信心


要攞埋出嚟, 切開佢, 食埋..


先知係咪真係成功呀...


wow...好心急呀...


而家全屋都好香噴噴呀...嘻嘻


2 則留言:

  1. 等吃你的麵包!!!!
    [版主回覆07/07/2011 22:03:00]金仔...請唔到你食呀....
    因為無防腐劑, 所以出爐後三個小時, 就會硬好多, 所以一定要新鮮出爐食, 才會軟綿綿啊...

    回覆刪除
  2. 好正喎,只要材料齊備,可以早午晚三餐都唔駛出街喎!!
     
    [版主回覆07/20/2011 14:22:00]無錯呀, 你而家有芯芯, 都不妨考慮吓啦, 等芯芯可以有新鮮又無添加劑的面包食呀...

    回覆刪除