關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年6月29日 星期三

泡菜炒腩肉 (內附食譜)

 


蕭c奶最近有一團火


就係係咁做手作


痴咗...嘻嘻.


 


之前跟大家介紹了泡菜炒腩肉


跟大家說好了


和你們稍後分享....


 


一直都潛水的我


終於都有空來跟大家分享啊..


 


*****************************************


 


一直都很想試這個菜式


只是蕭c奶有點兒奄尖, 講究啫


因為一定要買到靚的泡菜先整


因為尖沙咀有條街 (在加連威佬道入面的內街)


專買韓國美食


某天經過這裡


所以終於都可以買到靚的泡菜了...


咁就可以整呢個啦....



這個餸實在太惹味


辣辣哋, 好醒胃


好味到不得了呢...



材料:


五花腩 ---  20元


韓國泡菜 --  視乎個人的喜好, 多少隨意


蒜茸 --   三至四粒


 


醃料:


鹽   小許


豉油  小許


 


做法:


(1)  五花腩切件, 加上醃料醃20至30分鐘, 備用.


(2)  燒熱鑊, 加入小許油, 爆香蒜茸,  加入五花腩炒至出油及8成熟


(3) 最后加入泡菜, 以大火炒均勻收汁, 完成.


 


************************


同地加映


泡菜比較惹味, 所以另一道菜一定要清淡啊..


所以炒了這味清菜


有棷菜,   豆腐卜及銀芽



 


這款泡菜腩肉真的好味到不得了


若果愛辣, 愛惹味, 愛泡菜的你


必定喜歡這道小菜!


1 則留言:

  1. 見到都好想食呀
    [版主回覆07/01/2011 00:08:00]真係好正嫁....

    回覆刪除