關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年6月28日 星期二

平底口金@第34至36件手作仔

 


 


平底口金@第34至36件手作仔


 


其實蕭c奶一直都好想好想


做一大堆不同款式的口金


然後一次過先影相...呵呵...


 


但係...因為實在次次都呢頭做完


呢頭就要送比朋友


所以跟本暫時未有可能...


 


最近一次過做了幾個口金


都好...叫做滿足吓我囉...


幾個口金一齊拍照


果感覺真係唔同一個個影嫁...


 



兩款不同顏色的口金


不同顏色的花布


你...又鐘意邊款呢...


留意埋, 口金上的口金線都各有特色


你又鐘意粗線定幼線呢...



另外兩個同款口金


同款係士多啤梨布布


一個係白色, 一個係粉紅色


兩色都好鐘意啊..



每次做口金


都很興奮地襯裡布


因為很多時裡布比表布更加漂亮啊..


這一批的口金


所有的裡布我自己就好滿意自己的襯法..


每塊裡布我都很喜歡啊..^^



 


 


5 則留言:

  1. 真係好靚呀!!個個都鍾意^^
    不過我鍾意粗線多D...感覺好似Cute D咁
    [版主回覆06/29/2011 10:09:00]我自己都鐘情於粗線呀...識貨喎 , 同我咁有眼光...WAKAKA.
    我自從用過粗口金線, 我都愛上咗佢, 我好LIKE佢好出, 好SHAPE.   今次呢個藍色我好鐘意呀.  表布及裡布都好靚..嘻嘻.
    加上縫呢個口金時, 真係縫到手指都痛哂, 因為粗, 又要用支粗的針, 真係粒粒都縫得好辛苦.  但係縫完, 勁滿足感呀...
    但係粗線都有一個不足的地方, 就係打開入面, 個口金位會見到啲線, 呢方面我仲係到諗緊改量的方法.  因為線粗, 所以會容易見到.  但係我自己可以接受的.  因為始終係手縫, 點都'京'貴啲. 
    等我慢慢再努力改量吓先... 

    回覆刪除
  2. 哈哈哈!!!我地眼光梗係無敵啦!!!
    不過原來都有D複雜喎!要做到盡善盡美真係要動動腦呀^^
    D布真係好靚...其實我有時見到呢D款既布,都好鍾意....不過呢D布係咪要去D手工藝舖買...我有時見D手工藝舖D布好靚架...不過好似好貴咁>~<
    你加油改良喇!!!!

    回覆刪除
  3. 在炎炎的夏日中,期待新的假期,回歸日的三天假,有什么計劃?祝你愉快美好。
    [版主回覆06/29/2011 21:17:00]計劃做手作呀...嘻...

    回覆刪除
  4. 第一張相影得好有 feel, 同埋你襯布襯得好靚呀, 我最怕襯布, 好煩
    "因為線粗, 所以會容易見到" 可以試下後加條花邊黎遮醜
    [版主回覆06/29/2011 22:31:00]我都有諗過用條花邊呀. 不過就未試, 因為未買花邊.  等我搵次試吓先.

    回覆刪除
  5. 睇你做嘅手作仔越來越靚啦! 同埋你今次影嘅第一和第三張相都不錯呀!繼續努力呀!
    [版主回覆07/10/2011 10:30:00]師兄, 好耐無見了....
    謝謝您百忙中抽空來我blog啊....thanks thanks... ^^
    係呀, 我都覺得自己的手作的手工越嚟越好.  但都仲在學習當中啊...要做多啲先有進步呀.
    wow....得到師兄的讚賞, 個心又好開心了, 第一張, 我都好滿意...呵呵..謝謝師兄的鼓勵.  我一定會盡我所能, 努力的.

    回覆刪除