關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年6月16日 星期四

輕鬆放假會好友

 


2011年6月15日(星期三)


 


一早定了 '慢慢吞吞'同學放假


因為她心思思想傾心事及玩烹飪


一早問定阿大小姐想學煮咩...


呵呵...佢想學整西蘭花忌廉湯及意粉


就係咁...我哋倆個的假日午餐係到


西蘭花忌廉湯


吞拿魚蕃茄蘑菇炒意粉



個湯比我上次第一次整仲好味及仲滑


我依然覺得好好飲囉...


個意粉我覺得上次整得好食啲,  因為個蕃茄味好啲,


因為今次買唔到..同埋可能個意粉淋咗少少,


但我都覺得OK的...嘻



仲影唔到你的餵食相...WAKAKA



 



今日真係好開心, 好RELAX


如果日日都唔駛返工


咁就好了, 可以成日約啲朋友一齊煮嘢


一齊交流, 仲可以一齊做手作...


又係到發夢了....成日都好恨做家庭主婦的我...


1 則留言:

  1. 嘩!!!!好好玩咁呀!!!!!
    我都好想做唔使做...日日係屋企發白日夢同做手作仔呀

    回覆刪除