關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年6月22日 星期三

KEEP FIT旅程

 


大家都知蕭C奶同少爺好鐘意食嘢


而蕭C奶仲要愛煮嘢....


基本上蕭C奶同少爺都唔算係一個擇飲食的人


 


我想每個人在某一個階段都會有所改變, 對嗎??


 


最近因為都比較忙, 一直都很想跟大家分享我和少爺的近況.


 


趁今天有空, 跟大家說說吧....


 


之前跟大家說了,


我和阿榮都有做BODY CHECK, CHECK到某些指數都不靚仔


戒了一陣, 忍不到, 加上實在太多飯局及節目,


真的每次都跟自己說, 又不是常常, 又不日日食, 又不是點點點....


還有會常說, 一次半次啫...以上說話但想深一層, 積小成多啊...


這次一次, 那次一次, 這裡半次...可想而知...


跟本事實就不是一次半次, 而是巳經累積了無數次.


 


旅行前, 剛好見了醫生, 醫生很認真的, 嚴厲的跟我和阿榮說,


真的要好好減食, 減食你們平時最愛但真的我倆身體不好的食物


OH..這次不得不認真了


 


因為醫生說我們再這樣下去, 一定會有痛風所以我真的很怕, 是真的,


我不想有病啊...因為最後痛苦的是自己.


 


有見及此, 旅行回來, 即刻進行了, 我們的生活改變


人是這樣啊...不到最後, 都不會改的... ^^


 


醫生說我們吃不夠蔬菜, 加上肉類太多,


所以我要從新編配我們的餐單...


 


早上, 改吃麥皮


(不可以再吃腸粉呀, 公仔面呀, 燒賣呀, 糯米雞呀, 波蘿包呀, 多士呀...)


 


中午:   帶飯必定係多菜, 少肉及飯


(因為我知道蔬菜最好不要隔夜, 因為會很容易有癌症


 但係講真....香港人邊有咁多時間呀..係咪先.)


 


所以為咗我同阿榮, 我就而家改咗早上早半個鐘起床,


先煮每日中午的飯盒, 咁菜無隔夜, 雖然我都研究過中午都要叮/蒸一次,


但我諗我估, 早上新鮮整, 咁就會縮短咗個時間, 起碼唔會隔咗一晚掛....


 


下午茶:   一個生果 / 梳打餅


 


晚餐每人一碗飯, 由原本兩碗變為一碗..嘻嘻


          跟住就係只能有一份肉 / 魚及兩碟都係蔬菜為主.


 


除咗減食, 我哋真係勁忍口, 忍得都幾辛苦..


..其實係咪好辛苦呢, 又不至於..


只係真係要時常remind自己, 唔好食我哋唔應該食的嘢囉...


盡量少出街, 咁就會眼不見為乾淨咁囉..


我睇唔到睇唔到...哈哈...


 


跟住仲要加埋運動, 呢個我哋超讚自己呀....


而家呢個六月份, 先每個星期兩天跑步...但係讚自己的係...


我同阿榮係逢星期二及四, ......早上六點起床,


然後落去球場跑三個圈, 再緩步跑或行三個圈


跟住番上樓涼澡, 返工..


以前都試過夜晚食完飯先去跑步


但係講真夜晚真係好難會長期做到


我煮埋飯, 少爺洗埋碗都巳經最快八點幾


咁食完又唔可以即時跑步喎


咁又要夜啲. 但係...點都要做家務嫁


有時都要洗衫, 收衫, 摺衫


或者都有私人嘢要做, 要處理


我同少爺大家都愛看書, 加上我而家又愛上手作


咁如果夜晚出咗去跑步,


跑得嚟, 沖埋涼, 又成十點幾十一點了


咁又話要早瞓...


咁仲邊有時間...


所以最後我先決定改為試吓早上跑


咁每日夜晚我同少爺都會有番啲空間


去做自己喜愛的事啊..


 


係咪好勁呢......希望你哋十卜十卜我哋啦...


我哋真係要努力keep keep keep,


為咗個body, 無辦法呀..


 


所以因為二及四要跑步, 所以早上我就不能煮午飯,


咁我哋倆個lunch就會去食米粉及菜菜囉...


 


同埋, 因為避免出街食飯, 所以定下了,


每個月只可以有2次的朋友飯局,


手快有, 手慢就真係唔好意思了...要推掉


 亦都在此希望各方好友體諒


 因為我都要留番少少quota比家人啊...


 


還有...都希望盡量食中菜, 素菜, 日本菜


因為應該會比較清一點啊..


 


所以你會發現最近蕭c奶的自家煮意


會以蔬菜類為主


每餐一定會大量菜, 少肉


雞要食少好多, 因為本身媽咪有癌症


都係避免少吃雞為妙


牛, 羊這些是緊記一個星期多才吃一次


豆類, 西蘭花, 菇菇也是啊...


所以現在蕭c奶要常常動動腦筋


點樣可以食得清淡但又要新的款式


海鮮暫時要say goodbye


內臟又要暫時要say goodbye啊...


 


還有, 因為不想再吃出面做的麵包


所以攞咗部麵包機回來啊..


實行homemade


還會做果醬呢


實行自家製一條龍服務


 


希望我同少爺有成績啦..


希望下次番去醫生到


再做body check, 啲數字會好靚仔啦...


嘻嘻..


 


記得十卜十卜我哋呀..


我哋要努力, 加油, 恆心.....



4 則留言:

  1. 萬二分支持你兩個!咁早起身做運動先返工真係唔係人人做到,持之以恆呀!加油呀!
    [版主回覆06/23/2011 15:39:00]講真, 真係因為而家搬嚟市區, 近返工放工, 先可以有番多啲時間去處理咁多嘢.  所以我哋倆個都好開心, 好鐘意而家的新居. 真係比以前開心好多, 方便好多.
    我自己都無諗過可以早上做運動嫁, 真係舒服過夜晚做的.  因為真係可以有番多啲時間比自己啊..
    以前都試過夜晚食完飯先去跑步
    但係講真夜晚真係好難會長期做到
    有時一天工作咁攰,
    真係好難會日日或者隔日去跑嫁
    會好快無 恆心
    而且我煮埋飯, 少爺洗埋碗都巳經最快八點幾
    咁食完又唔可以即時跑步喎
    咁又要夜啲. 但係...點都要做家務嫁
    有時都要洗衫, 收衫, 摺衫
    或者都有私人嘢要做, 要處理
    我同少爺大家都愛看書, 加上我而家又愛上手作
    咁如果夜晚出咗去跑步,
    跑得嚟, 沖埋涼, 又成十點幾十一點了
    咁又話要早瞓...
    咁仲邊有時間...
    所以最後我先決定改為試吓早上跑
    咁每日夜晚我同少爺都會有番啲空間
    去做自己喜愛的事啊..
     
    謝謝小恩子的十卜呀...

    回覆刪除
  2. 支持你們,加油!你見我無找你吃午飯就知啦!努力呀,恃之以恆!
     
    [版主回覆06/23/2011 17:14:00]謝謝經理體諒呀...
    有時我都好想同你哋去飲茶..不過...都係..堅持住, 唔好了. 嘻嘻...下次一齊去食米粉都得的. 係咪...

    回覆刪除
  3. 支持!!!!努力!
    [版主回覆06/28/2011 21:39:00]而家你知道啦, 所以你請我食tea, 我都唔可以食了..

    回覆刪除
  4. 哇, 真係服你呀, 一下子可以改變咁多野,  十卜十卜

    回覆刪除