關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年6月16日 星期四

X瓜大雜薈@有營餐單

 


是日午餐: X瓜大雜薈 @有營餐單



今早即炒的午餐...點解叫X瓜..


因為我唔記得佢叫咩名...哈哈...




 


這個餸有X瓜, 蘿蔔絲, 洋蔥絲, 雲耳, 冬菇及豬肉...


豐富又健康!



 


 


3 則留言:

  1. 係唔係茶瓜呀?
    [版主回覆06/17/2011 21:49:00]茶瓜, 我唔識呀.  係點嫁.....我買時, 問咗個阿姐三次, 佢有口音, 所以我三次都聽唔清楚...最後放棄, 無問..
    其實我買咗兩條的, 淨番一條諗住影張相, 放上嚟, 問吓你哋有無人知係咩瓜??? 點知琴日阿媽入咗我到, 佢幫我切好哂, 咁就無咗原物個樣. 唔驚, 我都打算會再買, 遲吓影相比你哋睇.  

    回覆刪除
  2. 是節瓜???
    [版主回覆06/17/2011 21:48:00]  又唔係呀..我買時, 問咗個阿姐三次, 佢有口音, 所以我三次都聽唔清楚...最後放棄, 無問..
    其實我買咗兩條的, 淨番一條諗住影張相, 放上嚟, 問吓你哋有無人知係咩瓜??? 點知琴日阿媽入咗我到, 佢幫我切好哂, 咁就無咗原物個樣. 唔驚, 我都打算會再買, 遲吓影相比你哋睇.  

    回覆刪除
  3. 對呢隻瓜好似有D印象....好似平時老爺都用佢煮蝦,不過我都唔知係咩嚟...食左就算喇
    你整個午餐都咁有心思,切晒D爪呀菜咁.....如果係我...要開爐煮公仔麵都偷笑喇!

    回覆刪除