關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年6月28日 星期二

俄B手挽口金包@第37件手作仔

 


俄B手挽口金包@第37件手作仔


 


這款15CM的口金包包


是近期很滿意的手作仔之一


適逢手作同學HEI HEI是六月之星


就做了這個包包送給她



手挽部份, 可拆除的


視乎個人喜好


 



影咗相出嚟


都仲係好靚呀...


我自己都好鐘意


都有啲唔捨得送比hei hei嫁..


嘻嘻



打開look look


係咪好靚靚呢...


呢個size真係好好用


唔要手挽, 可以放咭片


女士應該都會好鐘意



專登擇咗呢個布標嫁...


i hope that you will be happy



 


超讚自己...wakaka...


(其實又唔係難整, 仲好意思係到讚自己...)


5 則留言:

  1. 好靚,又實用,收到一定好開心。
    [版主回覆06/30/2011 10:19:00]係呀.  呢個我都好LIKE啊...嘻嘻.
    其實可以HANDMADE做禮物送比朋友, 自己都好開心.
    若果收到朋友的HANDMADE禮物真係勁開心嫁.
    謝謝MIU MIU的到訪啊. 

    回覆刪除
  2. 超俾十個like!!!
    仲正係可以有手挽或者拆左佢!!!收到超級開心架^^
    [版主回覆07/08/2011 11:34:00]謝謝小嘉呀. 
    總之一收到人哋的HANDMADE禮物, 一定係好窩心及開心嫁...=我收到你的手工皂一樣呀. ><

    回覆刪除
  3. 你d手工真係好靚,可以拎去賣啦~~
    [版主回覆07/08/2011 11:36:00]有人見議過, 但係我就答:  我邊有貨比人買...因為我連朋友的, 都仲有好多要送, 跟本就無貨, 點比人買...
    其實我都考慮緊, 但係起碼都要有番十幾廿件製成品存貨先有得比人買嫁...係咪....始終都要返工, 如果唔駛返工, 就可以囉...
    不過我會嘗試吓的...努力縫縫縫...

    回覆刪除
  4. 唔使客氣!!
    我本身諗住今個星期再dispatch一D唔太成功,不過都用得既皂皂俾你...但係前兩日唔得閒,無時間整靚少少同包好佢地...我有時間整好就話你知啦^^
    [版主回覆07/11/2011 14:43:00]WOW...正呀....唔太成功的, 我可以照用嫁..唔好浪費呀嘛. 係咪..嘻嘻...好嘢, 你慢慢啦, 我會等你嫁..

    回覆刪除