關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年6月15日 星期三

浮羅交怡DAY 2 --- 東方村, 吊橋, 觀景台

浮羅交怡DAY 2 ---


東方村, 空中觀景吊橋, 觀景台



 


一大早, 瞓醒出門了...wow..


就見到位朋友..馬騮仔...


一大早就係到搵嘢食


初時見到佢, 我同少爺都行得好慢


驚佢見到我哋會行過嚟



點知, 佢反而當我哋透明囉


完全都彩都唔彩我哋


望都唔望我哋


淨係專心咁搵嘢食



我同馬騮仔的距離



少爺好鬼得意...哈..



隔離的chalet..



行到出嚟, 勁多自駕遊...



好了...shuttle車到我哋嚟東方村


當然係門前拍照留念啦..


好好天氣呀, 勁好太陽



東方村全部都用咗歐陸式的建築物


都幾新淨, 雖然唔算得上好靚好靚果種


但係影相都唔錯嫁..



仲有個湖添, 有人會係到玩水上單車


嘩...望個個天...好鬼c服呀...



跟住要同大家分享吓


呢款雪條呀...


行行吓, 因為好熱嘛, 咪同少爺講


不過買啲雪條嚟食吓...



哈..跟住見到呢款雪條, 寫住home made喎


加上個封套個公仔好得意


而且有幾種味...


香芋, 粟米, 綠豆榴槤,  榴槤 等等...



少爺當然係擇佢的至愛 '榴槤' 味啦


嘩..如果好like榴槤的人, 一定要食, 真係好香榴槤味


同埋好好味, 又唔太甜.  正.


 


而我就擇咗粟米味呀,  食落好香粟米, 而且入入仲有粟米粒粒添


要食, 記得係湖的旁邊個間先有得買


因為我哋行咗幾到, 都唔見有呢款雪條呀..


所以要去的朋友, 想試食, 就要記住去近湖邊的店呀


 


必食推介



係到慢慢行吓, 東方村都有好多當地人,


一家大細嚟玩



好了....終於都買咗入場票坐車


去觀景台及欣賞吊橋了...


 



 


 



 


出發了...橙色的咪係車的起點囉...


坐咗一陣...影番轉頭, bye bye了...一間返嚟...:p


 



要坐到去最頂部, 都要坐20分鐘嫁...


而....回頭一望...嘩...距離起點又遠咗了...


而且仲好高喎...



又轉返上去的一面先


見唔見到個頂點呀...


仲好似好遠喎...但係但係...都好高吓了喎...


 



跟住, 我又八卦望返起點..


嘩...細到不得了...勁高勁遠


雖然我平時都唔係好畏高, 但係你都咪話喎.


親身坐的感受係...都真係幾得人驚嫁...


因為真係好高好高..


 



yeah, 終於都到達第一個觀景台的地點



站在觀景台上, 遠眺整個浮羅交怡的靚景


有山有樹有海有雲有屋仔....


真係好靚好舒服



 



見唔見到對面的另一個觀景台


比我而家呢個仲要再高少少


同埋右邊果條吊橋呀...


一陣我哋就要再坐纜車先去到嫁...


 



 


 



好...出發了....


回望第一個觀景台的車站


又遠咗, 又高咗了...


 


 



到達...呢張影得我幾高幾廋咁喎..wakaka


對腳好修長吓囉...(笑c你哋未呢???)


 



上到嚟第二個觀景台, 其實呢邊有兩個


但係有一個維修中


 



我快手快腳上到去了


少爺仲係下面....



呢一邊...望去的景


全係藍色...



呢到就同頭先第一個觀景台的


差不多...對嗎...



第二個觀景台, 有小食店喎..


又八吓先...買漢堡包的...


 



少爺見平時的漢堡包成日食


不如試吓佢的pitu burger啦



wow....個包唔係平時果款


類似pancake咁..但係好味呀...


最重要係...佢入塊牛牛...好味呀, 好鬼juicy


加上有啲煙煙韌韌咁, 正.


有機會上到去不妨一試. 


我返到香港, 仲回味緊.



 



跟住我再去買另一款


雞漢堡......嗯..食過pita burger, 這個立刻失色啊...


 



 


係第二個觀景台的車站影番去第一個觀景台車站


咁你就可以睇到大約的距離


 



參覯完觀景台, 出發去空中觀景吊橋了...



 


好似去咗行山咁...


 



 


空中觀景吊橋



大風時搖搖晃晃,令人一步一驚心的空中觀景吊橋,

 

其實可同時容納2000人,

 

很安全,

 

而且站在上面視野廣濶, 整個山下的景色一覽無遺,

 

來浮羅交怡不能錯過.




 




好鐘意呢張, 又無其他人喎...呵...


同埋個天好藍色...



望出去的山頭, 真係好妝觀, 但都有啲驚驚哋...



行了, 真係一步一驚心嫁...



 


 



 


少爺指住話:  睇吓...生銹嫁...



 


呢個角度影....真係好驚..好驚佢會繼囉...



但係真係好多謝設計及興建呢條空中觀景吊橋的人


因為可以令到我哋欣賞到咁靚的景...



 



 



似唔似香港360...:)



參觀完, 坐番車返地面了...



坐車時, 影番成條吊橋先...


 



嘩咁快...返回起點lu...



 


落到嚟, 而家大約下午四點幾..


而家先咁多人上去參觀喎,


可能順便睇日落啦...



嘻...無聊做影帝影后...^^


 



落到嚟, 再係東方村行一陣,


嘩...見到個佢哋係到...玩蛇...


嘩..佢哋真係唔驚嫁喎..


而...怕怕...



行吓, 買吓嘢, 再食多次雪條, 跟住我哋就行番酒店


 



返到chalet了...



回去休息一會先...跟住就...出去食晚飯..



因為今日玩咗一整天, 好攰


所以我哋留番係酒店的beach restaurant到享用晚餐



餐廳的環境..



先來一客面色...好好味..



再來兩杯飲品



沙篟...好味喎..好新鮮..



 



兩客龍蝦湯


唔算太濃, 但係都好好飲



個意粉就失色咗, 因為好咸呀.. ><



主菜, 羊架...超好味


燒得剛剛好...好正.  讚.



 



 



 



 



 


 


咁就完咗我哋第二日的行程了...


下次再見了...


多謝收看.


 


沒有留言:

張貼留言