關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年6月25日 星期六

一次過post成個星期的自家煮意...

 


其實好多謝一直以嚟都睇我blog的朋友仔


佢哋有時好客氣咁話


點解仲唔post吓你煮咩餸呀..


有時我哋諗唔到, 想去你個blog到攞個靈感呀...


 


其實呢排實在太忙了


所以影咗, 但係實在無時間post啫..


而家就一次過post啦...


wakakaka


 


之前都講咗, 蕭c奶跟少爺都要聽從醫生的見議


一定要戒口, 要食清淡一點


所以嚟緊你哋真係會發現


餐餐都係菜菜菜


魚魚魚, 少少肉


所以想加入一齊keep fit的話


又以為會無啖好食


錯了...可能會比以前更多花款


更加健康


 


初時以為會好難買餸


但係係呢兩個幾星期


我發覺原來想清淡一點


一啲都唔難, 而且都一啲都唔難買餸添


反而令我更加想挑戰吓自已的心思及腦筋添...


 


大家不妨參考一吓啊...


 



 


 



 


 



 



 



 



 



 



 



 


 


3 則留言:

  1. yeah!!!!我最鍾意清淡D呀!!!!呢家就係太咸太油喇!!
    我第日要自煮飯時,令我最煩惱應該係魚...我一次都未整過...而且係唔想整,覺得好似會好難食咁...最多係諗住買超市個D魚柳咋!
    (不過我放工時...應該都無咩魚賣lu~)
    [版主回覆06/28/2011 15:30:00]試吓整魚啦, 為咗你自己, 你老公...最重要係為咗你第日的BABY, 你一定要試吓整呀, 趁而家BABY未有, 就好好趁時時練習吓啊..
    魚魚對BABY好嫁, 為咗佢, 你克服啦.  到時我過兩招比你啦.  一定成功嫁.  放心.  左髀整得的, 都一定唔難啊.  信我. OK.

    回覆刪除
  2. 12:00睇你呢篇blog,個肚係度打鼓~~
    [版主回覆06/28/2011 15:27:00]哈哈..係咩....咁每次想食嘢時,,望多吓, 當有得食住先囉...

    回覆刪除
  3. 好!!我遲D開始煮飯,就試吓整啦!!
    不過我最怕洗魚既感覺
    好驚D魚好鯹同有泥味...不過我會努力試吓!!到時就等你傳授武功喇
    [版主回覆06/28/2011 21:50:00]洗唔會點腥的, 係怕整時蒸出嚟會腥啫. 
    其實最重要你怕腥, 係咪放多啲薑及蔥去蒸, 就一定唔會腥嫁...總之到時, 你有需要就問我啦. ok.
    努力呀...十卜你呀.

    回覆刪除