關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年6月17日 星期五

三文魚翠玉瓜泡飯@有營餐單

 


天氣熱, 加上要keep fit


就要花一點心思 設計一系列的有營餐單


 


每逢夏天, 我都必定會做泡飯


因為夏天天氣太炎熱


熱到無胃口


泡飯很適合夏天享用


濕濕地, 清清地, 比較容易入口


 


加上容易做, 快靚正


天氣咁熱, 都唔想留係廚房咁耐啦...


係咪...


 



材料:


三文魚     一件


翠玉瓜   適量


日本本菇    適量


熟飯    自行喜愛


薑   數片


蔥花   適量



做法:


(1)  三文魚先蒸一會, 因為本身三文魚可以生吃,


所以只需要蒸一會, 見它變色, 就關火, 待冷, 拆肉,


用少許胡椒粉醃一會, 備用.


(2) 翠玉瓜去核, 切粒, 備用


(3) 本菇分開一條條


(4) 蔥切蔥成蔥粒


(5) 煲水加入薑片, 滾後, 加入翠玉瓜滾一會, 見轉色,


再加入本菇, 加入調味料, 試味. 


(6) ok的話, 就加入飯, 滾後, 關火.


(7) 盛起, 加入拆好的三文魚及蔥花, 即成.



 


希望你哋鐘意呢款泡飯啦...


3 則留言:

  1. D顏色好靚呀!!
    不過...我老公生同熟既三文魚都唔點食....佢唔食生野,熟既佢又話有鯹味
    [版主回覆06/21/2011 16:16:00]咁你可以改用肉片呀, 肉碎呀, 魚蛋呀, 魚片呀...等等...可以自行諗諗嫁...

    回覆刪除
  2. 好!等我遲D試吓!!!
    我老公講我知...我奶奶有提過...我地間屋整好後...最好可以自己煮飯食...我估因為老爺都煮得辛苦...想佢輕鬆D咁啦!!
    哈哈!!呢下正中下懷....我都好想自己煮呀(健康D嘛)!!不過...到時肯定狂偷你師....到時有咩唔明...或者諗唔到煮乜,就煩你啦
    [版主回覆06/22/2011 15:48:00]GOOD呀, 係奶奶出聲先, 咁會好好多...YEAH...好LIKE你講: 正中下懷...哈哈..
    好呀, 到時可以一齊交流吓囉...我呀, 有篇BLOG好長篇, 仲爭少少先寫哂...有關最近的安排...係飲食, 生活習慣的...
     

    回覆刪除
  3. 係!!長篇blog...你多數都少字多相喎!!
    咁我要細心閱讀吓先得

    回覆刪除