關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月25日 星期一

忙...裝修

剛過去的星期六, 日


都為媽咪裝修的事而忙


星期六先行為自己的屋企大掃除


然後就起程返媽咪屋企了


回去再執拾少許的東西


然後就約了契哥來度尺及跟他商量有關裝修的各種事宜


 


星期日就約了媽咪來九龍灣的max home


在國際展貿中心


因為廳的tv櫃, 打算再次找幫我新居設計的傢俬公司


媽咪都很喜歡我家的兩組櫃


最後都落了訂啊...嘻嘻.


 


跟手再入旺角, 跟媽咪看浴室的產品


嘩...同一型號, 同一牌子,


隔離鋪或者過兩條街, 都可以有幾百蚊的出入啊...


嘩...真係要格價呀..><


 


因為呢兩日都出咗街


所以都好攰呀....


快快交間屋契哥


快快開工....


感覺好似會舒服啲...


 


廳及大房


工作:  要鋤牆, 油油


牆的顏色:  米白/白色


大房:  就要有某部份鋪磚


廳燈及飯廳燈巳買了....唔駛再煩


大門:  都叫做擇咗了, 再等最後confirm


衣櫃: 巳買


 


浴室


工作:  全個做過, 拆浴缸, 做企缸, 做鏡櫃,  做吊櫃


煤氣爐:  巳買


牆磚及地磚:  巳選好, 未買


大口仔, 面盆及其他厠俱:  未決定


門:  巳選好, 未買進


 


其實即係大部份都算係睇哂嘢


係有啲色板要等契哥


再同我哋夾多一次啫...


 


應該明天或後天


會交鎖匙比契哥了.....


yeah....


 


 


 


 


 


 


1 則留言:

  1. 你裝修間屋好似好輕鬆咁既..... 我想起舊年... 我為左 修兩房頭都大埋煩死.
    [版主回覆07/27/2011 15:15:00]咩輕鬆呀...一啲都唔輕鬆嫁..可能我寫得好寫意掛...嘻.
    雖側局部裝修, 但係都要去睇好多嘢, 跟好多嘢, 不過可能我有契哥, 信得過佢掛, 咁會好啲的.

    回覆刪除