關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月28日 星期四

窩心飯聚

 


窩心飯聚!


謝謝二家姐,今日午餐好正呀!


又食又有禮物收!^°^


 


見到你倆姊妹的身體完全康復


臉色咁好


令我放下心頭大石了...


 


可以跟超超超好友的家人飯聚


實在是我的福氣!


 



2 則留言:

  1. 你同你個好好好朋友真係好好好朋友...熟到可以同佢一家人一齊食飯^^
    [版主回覆07/29/2011 12:12:00]係呀, 我超好友係長卷頭髮果位靚女,  短啲有眼鏡就係佢二家姐, 跟住唔駛我講, 就係佢父母了.  肥肥地的男士, 就係我哋的另一位超好友.  無錯呀, 我哋係熟到一齊食飯嫁,  我媽咪都識佢哋, 都係有一齊食飯相聚添.  嘻.
    我呢位好友, 係我人生中漸了好重要的位置, 就連我老公都話係, 因為係我無論係開心, 唔開心, 有困難, 低潮的時候, 係佢一直比好多正能量我.  幫我及我的家人渡過咗好多好多次的難關.  佢一家都好好人, 能夠擁有這樣的一位好友, 係我的最大得著, 幸運, 幸福及感恩!! 
    每次當我屋企發生事, 我好DOWN, 好DOWN, 呢位好友每次都比好多正能量我, 令我企番起身.   我媽咪之前好唔開心, 好有怨恨心, 但係除咗我自己成日都係我媽咪身邊開導佢之外, 我覺得係我呢位超好友, 比咗好多好多關心, 愛心, 耐心及正能量我媽咪, 令到佢而家變咗好唔同. 放低咗好多怨恨, 開朗番.  呢一點係我最近最令我好開心, 好放心的事.  好友的幫忙, 實在用文字都不能完全表達出來, 那種對好友的感激心, 實在不是用幾行字來形容及解釋到. 

    回覆刪除
  2. 真係超好呀!!!
    你呢位朋友...簡直已經係你其中一個家人喇!!!我都有幾個好朋友,不過就無去到你地咁close既地步.所以都好羡慕呢^^
    btw,我都祝福你同你朋友一家永遠幸褔快樂,開開心心...god bless u all^^

    回覆刪除