關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月27日 星期三

Cruise Traveler 郵輪喜航@朋友仔新雜誌

 


恭喜賀喜!!


在此祝朋友仔的新雜誌


鎖售高升呀......


 


繼上次朋友第一本書面世:


享受郵輪假期


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=14533


未買的朋友....再次睇睇啦....呵..


 


前幾天收到小道消息....


朋友仔係總編,  他的公司出咗本新雜誌, 有關郵輪的


雜誌名為:


Cruise Traveler 郵輪喜航



這本雜誌可在K仔及PAGE ONE有售


我都找了好幾間, 才買到啊...


 


總編輯寫的內容及拍出來的相片


實在太美觀了


我個人較喜歡這本雜誌多過上一次的那本書


或許因為這本雜誌有多方面的內容


所以吸引到我看完一篇又篇


 


對郵輪有興趣的朋友


或者想了解有關郵輪的資料


這兩本絕對是推介!!


 


當然我一定有少許的私心


支持朋友


但是另一方面亦都希望其他朋友/BLOG友


看完之後, 你會發現對郵輪有另一番見解.


 


SO...仲等咩呀....


快啲買本嚟LOOK LOOK啦...


 


1 則留言:

  1. 我成日既印象都覺得坐郵輪去旅行係D長者適合D...因為好似有D悶咁...
    唔知你朋友既介紹,會唔會同我既想法唔同呢???
     
    [版主回覆07/28/2011 12:13:00]我以前都以為係嫁, 不過同朋友仔傾開, 佢就係因為想大家唔好有咁的想法, 佢先寫咗本書囉.  同埋我成日睇佢哋的相, 就對郵輪有所改觀.  我哋都會搵一次試吓先...
     

    回覆刪除