關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月11日 星期一

手作生日飯聚@七月之星

 


手作生日飯聚@七月之星


 


自從學做手作仔


認識到很多的手作朋友


當中認識了兩位投緣的手作同學


加埋我三位好友一起學手作


咁我哋六個人就成日一齊交流手作心得了.


 


六人都很投緣


我哋就開始咗我哋的手作派作


每逢我哋有人生日


就會各自準備handmade的生日禮物


如果真係無時間親自handmade


都要買handmade的禮物作為生日禮物


(呢點係我定的...嘻嘻...因為要支持手作嘛)


 


今個月7月係手作同學 --- hei hei


睇吓hei hei的handmade生日禮物


wow>..好豐富呀...


 



有蕭c奶的俄b手挽口金包包..


因為用咗15cm口金, 好實用


可以放好多嘢嫁...嘻嘻..



有rebecca做的貓貓收納兜及俄b匙扣


仲有winnie做的零錢包包 (俄b坐住咗果個呀..)


個收納兜係上次rebecca嚟我屋企時


一齊試用四合扣, 效果真係好好多


好過我上次用絲帶呀...


 



仲有carey做的紫色包包


入面唔記得影相添


裡面有兩格嫁, 又係好考手功喎..


好靚呀...



 


alice做的長夾銀包


wow...好靚呀....同埋好複習, 好難整咁喎..


但係alice話好easy喎...


係咪真嫁???


在場的各人都唔係好信, 嘻嘻.



嘩...打開咗...勁靚呀...


呢塊星星月亮的布布, 好靚呀...


仲有好多格呀,


好適合去旅行用喎...


正呀.....



 


wow..係到再次祝hei hei


生日快樂....


並祝您keep fit成功能!


亦都祝大家手作越做越勁呀....


3 則留言:

  1. 嘩!!好正呀!!!識到一班傾得埋又有共同興趣,真係好難得呀!!!
    D手作真係好靚呀!!!!好吸引人啦~
    [版主回覆07/13/2011 11:42:00]你知唔知呀...我哋六個人, 手工最弱的係我呀><.  佢哋幾個啲手工靚到呀...我仲要努力努力....不過佢哋都話我進步咗好多, 同埋快咗好多..嘻嘻...
    我要努力追追追到佢哋呀...呵呵..

    回覆刪除
  2. 吓!!!?你個D已經好靚wow!!
    咁佢地個D咪靚到飛起....好想欣賞吓呀!!!有D咁叻做手工既朋友真好,有咩唔明就可以請教佢地喇~
    [版主回覆07/13/2011 13:20:00]佢哋平時巳經縫咗好多製成品了, 我係最慢又唔多款的.  呢排係咁密密縫, 果次一次過攞咗好多製成品SHOW比佢哋睇.
    佢哋咪話, 呢排好多貨喎, 仲快手咗咁多, 仲多款咗喎...嘻嘻...比佢哋讚一讚, 好鬼死開心囉..
    有機會我POST佢哋的手作你啦.  真係好靚好勁嫁...
    無錯, 我咪成日一有啲咩唔明咪同佢哋交流囉..

    回覆刪除
  3. 我都係7月之星, 仲要今日係正日添!
    見到D手作整得咁靚, 真係恨到我

    回覆刪除