關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月10日 星期日

浮羅交怡 day 3 - 拍照, 做SPA, 睡午覺, 浪漫燭光晚餐

 


浮羅交怡 day 3 -


拍照, 做SPA, 睡午覺


 


最後一天留在浮羅交怡


明天就要離開這裡了


實在有點不捨得


因為時間過得太快


始終都未享受夠陽光與海灘啊..


 



吃過早餐, 我們便到酒店的水腳屋參觀及拍照


原本都有住水腳屋的念頭


可是實在太貴一晚


加上最主要我覺得這裡的水未夠清


未夠靚, 不值得住咁貴


都係留來去馬爾代夫先豪盡佢..嘻嘻



天氣實在太好了


對著海邊的餐廰


實在太舒服啊..



沒有其他人, 沒有噪音, 只有我們跟大海天空一起


真的真的很舒服, 很平靜



參觀完水腳屋之後


我哋就出發去做spa了...


我哋一早係酒店book咗...



 



spa的外觀...



 



先先去做一個戶外的日式風呂先


relax一下



超正呀...完全成個場只得我哋...



 




工作人員幫我哋影的...



嘆完日式風呂, 我哋就去按摩了...


佢哋的手勢好得, 勁舒服, 力度適中, 一流呀...


 


************************


嘆完按摩, spa後, 太c服lu..


跟住我哋就去咗沙灘到hea, 係到曬太陽


按完摩個肚仔有啲肚餓喎..


一於叫個tea嘆吓


酒店員工直接送到沙灘...超正呀..



好好味...唔知係咪肚餓的問題....但...都係好yummy yummy



睇吓少爺....呢張我好like呀


我幫佢影得好似好廋


同埋個天及沙灘好正囉....無人嫁..



嘻....少爺睇睇吓書,,,,忍住唔瞓咗


其實我都係.....啲海風吹埋嚟


聽住啲海浪聲, 好c服, 真係令到人好想瞓嫁...


 


 


 



 


趁有時間, 幫花c奶及花老爺影吓硬照先...wakaka



 



我哋瞓醒都成7點幾了...


跟住我哋就準備出去食飯了....


*******************************************


出番去食飯


睇旅遊書介紹呢個西餐廳


一於試吓...


WOW...去到...竟然係...無人的???


一個客都無喎????


咁點呢...


我哋都照幫襯...


聽住海浪聲, 燭光晚餐


仲要係成個場都無人


我蕭C奶最LIKE


因為好似做戲咁呀...


成個場包起喎....


係香港想咁樣做


你哋諗吓要幾多錢先可以包起間餐廳???


 


 



全部枱都係沙灘到


對住海, 而且食客仲可以除鞋添...嘻嘻



 



 



現場真係好浪漫...



先嚟個蘑菇湯湯先...


好味喎...GOOD..



主菜:  T骨扒..


勁大件...仲大過我個臉囉...WAKAKA


仲要配埋個咩咩帶子呀...


真係超大份量...


最知要一份都夠食...



另一主菜:  燒羊扒


麻麻地咋....我哋酒店果晚的海邊餐廰就真係好食過佢好多


 



唔好意思呀....影得蒙蒙哋...因為無腳架囉...



 


咁又過咗一日了...


食飽飽. 係附近到SHOPPING咗一陣


跟住就返酒店休息LU....


今日就係咁樣過咗一日咁HEA的日子


OH...明天就要走了...


其實真係有啲後悔當初去足八日


直頭淨係留係浮羅交怡HEA HEA HEA呀.. ><


2 則留言:

  1. 個環境和氣氛真係好休閒,重要每個地方都好似包場咁﹙定係清場呢?嘻~﹚,想係香港有咁嘅全場為你服務,真係難得嘅機會嚟咖!我就無去過啦!多謝你帶我到此一遊呀!^^
    [版主回覆07/12/2011 11:43:00]師兄, 真係好正嫁, 無哂人, 全係為我哋服務, 又唔駛額外比任何費用.  正爆呀... 呵呵..
    要去我見議你去....馬爾代夫呀...師兄. 你啲攝影咁正, 去到影相, 靚到爆呀.

    回覆刪除
  2. 咁你下次去馬爾代夫,就要住豪D...我見其他人honeymoon去個度,真係好靚呀!!可惜...我唔好陽光與海灘,所以我暫時都無咩興趣去.等你第日去完,睇吓D相先^^
    你...仲咩打格仔呀!!超爆笑呀!!!!!同埋你老公...真係瞓得好淋,成本書貼住左塊面度...哇哈哈!!佢無流口水哎嘛
    晚餐...真係好大份呀!!!
    [版主回覆07/12/2011 22:01:00]希望可以去得成啦...
    打格仔係因為老公話肥呀. 咁我咪打格仔...呵
    係呀, 佢瞓得超淋呀...但係我都係呀, 因為啲海風吹埋嚟, 加埋啲海浪聲, 再加埋心情及環境, 真係好舒服呀.
    差啲流口水囉.....

    回覆刪除