關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月17日 星期日

忙.....裝修

因為媽咪屋企要做局部裝修,

所以嚟緊又排忙

未必可以寫blog, 探blog友了....

呢兩日係咁執執執, 扔扔扔

超級攰囉... ><

明天放假一天, 同媽咪去元朗裝修街到逛

要去擇浴室的磚, 厠具

仲要睇tv, tv櫃, 衣櫃等等....

仲要其他細件的家品...

唉...如果有錢就好了...

可以一次過成間屋裝修

又可以一次過買過哂啲嘢

唔駛執得咁辛苦lor....

不過因為慳得就慳, 再加埋環保, 無計啦..

而家最希望係裝修順利

唔好咁多嘢煩啦...

各位blog友仔, 遲吓再傾了...





3 則留言:

  1. 加油呀!!!
    元朗合益路都多野睇...記得講吓價呀!!!
    [版主回覆07/19/2011 10:01:00]琴日最快就係買咗兩個燈...跟住我哋出咗番去旺角裝修街, 因為之前係旺角睇中咗浴室磚, 媽咪想睇多次係咪都仲鐘意, 最後都仍然係鐘意囉...嘻嘻....同埋同媽咪去睇埋浴室的鋁門及大門囉...

    回覆刪除
  2. 攪裝修係你強項!!加油!!
    [版主回覆07/19/2011 10:03:00]唔係嫁...金仔, 不過有咗第一次少少經驗, 好啲囉...
    雖側我媽咪係局部裝修, 但係都要擇嘢, 不過都好快手的..嘻嘻..但求到時裝修順利, 無麻煩嘢啦...

    回覆刪除
  3. 咁噚日你地好有效率喎....都睇左唔少野^^
    [版主回覆07/19/2011 12:32:00]係呀, 基本上巳經係睇哂, 係而家要約我契哥上嚟認真度尺, 咁我先可以訂實買幾多塊磚囉..
    同埋講比佢聽我哋要咩色咩款的門囉..
    不過仲有tv櫃及衣櫃未攪. 衣櫃琴日都睇咗唔少, 但係唔啱款. tv櫃我打算去番我自己訂做的家創作, 因為做得好靚, 好好, 想搵番佢哋做.  順便問埋衣櫃囉. 嘻嘻.

    回覆刪除