關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月21日 星期四

幸福麵包機

 


Thank you sooooooo much ......


My dearest 米米!!!!!!




 


好友米米, 送來了這本 '幸福麵包機' 的書給我


勁勁勁鐘意呀..


超超超開心呀.


 


其實這本書我之前在書局也看過


都心思思很想把它買下來


可是..可是....不捨得買...


 


昨天好友米米打了電話給我


說買了這本書給我


還說今天會托好友叻叻交給我...


wow....好開心呀...


 


我略略看了這書一次


嘩..好多款式呀...


要好好試一試做書裡教的麵包先得!!!!



2 則留言:

  1. 睇到你弄麵包好好玩,有機會都要試下。你的家裡有齊很多東西,在家裡可以好好享受一下,約三五知己又得,睇書睇電影又得,最重要你有下午茶的用具,真好!
    [版主回覆07/26/2011 11:52:00]係呀, 等你忙完你的wedding, 就試吓玩吓面包啦, 好好玩嫁...嘻.  係呀, 我成日都好鐘意約三五知己嚟, 一齊傾吓, 笑吓, 食吓...真係好enjoy.  而家仲有埋high tea用具..呵..真係好期待囉...

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩!!!你快D試吓唔同款既麵包哎!!!
    我仲說緊我老公俾我買部機呀!!!!!
    [版主回覆07/26/2011 11:53:00]等我等我...呢,排你都知我忙裝修事, 未有時間呀><....

    回覆刪除