關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月19日 星期二

成功了....牛奶麵包

 


早前跟大家講過


蕭C奶終於都攞咗部麵包機返屋企


上次呢篇BLOG, 等待麵包BB出世...


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=16555


成功咗, 話過跟大家分享


 



 


7月1日假期, 約了好友愛麗詩來我家


主要是相約縫縫樂


剛好我打算試用麵包機


所以我一早試整


咁等到下午愛麗詩來


我們就可以試食了...


 


新鮮出爐的麵包


實在太太太.....好味了...


第一款麵包, 我試整牛奶麵包


好香牛奶味, 而且超級鬆軟


跟出面的麵包真係好唔同


覺得好FRESH囉...嘻嘻.


 


少爺及愛麗詩都讚口不絕


話好好味


新鮮出爐的, 就咁齋食巳經好好味


無需要加任何的牛油, 果醬都好味


真係好開心, 以後都唔駛食出面的添加劑麵包了


 


成功咗, 咁下次我又試整第二款麵包先.


 


我真係好見議大家考慮買部麵包機


真係盡量唔好再食出面的麵包了


如果有小朋友的, 我更加會見議一定要買呀


為咗小朋友的健康喎. 係咪.


我呢部係萬能牌, 好似話6百蚊喎


因為係朋友送比我的, 所以我唔係好清楚幾錢


但同另外的朋友傾開,


就話象仔牌好用呀, 但就貴啲,


好似最平的都要千三蚊左右


但係話好好嫁喎.


如果我無, 我都會買象仔牌


但我而家有一部, 就梗係唔會買啦. 係咪先.


3 則留言:

  1. 我都好鍾意吃新鮮出爐的麵包!!!
    [版主回覆07/21/2011 09:25:00]新鮮出爐的係人都喜歡啦.    真係好軟綿綿好香...

    回覆刪除
  2. d相好開心!我喜歡睇你的笑臉多過d飽,雖然d飽好靚下~
    [版主回覆07/21/2011 09:25:00]嘻嘻....係咩...咁我影多啲笑笑口, 肥啫啫的相啦...呵呵..

    回覆刪除
  3. 嘩!!!好似好正咁喎!!!!!
    我都好想試呀!!!!!難唔難整架~~~~
     
    [版主回覆07/21/2011 10:48:00]一啲難度都無, 只係跟佢的份量同次序放入去, 個掣, 就係等食.  咩都唔駛做. 超方便, 超簡單.

    回覆刪除