關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月19日 星期二

相約縫縫樂

 


7.1假期, 一早約了好友愛麗詩來我家


因為我很想縫一個袋


作為少爺的生日禮物啊...


 


所以要請教愛麗詩囉...


請了她來一起縫縫樂


整個下午大家都一邊縫一邊說笑


而少爺....就.....哈....自己係客廰到睇書, 睇電視,


跟住仲.....瞓著咗...


 


同愛麗詩縫咗半日, 又係到玩試食麵包喎.


跟住我哋就一齊去咗買餸...


 


好友來到, 都要好好的招呼吓佢先...


三個人又唔係話好大食


最後煮咗三個小菜咁大把囉..



灼菜心, 蒸多寶魚及鎮江骨



多謝愛麗詩到來


下次我哋要約埋REBECCA佢哋上嚟


一齊縫縫樂及煮飯仔啫...



同場加映...


好友LING姐跟她的囡囡係英國回來了...


我之前搭咗佢去英國幫我買呢個CAKE STAND


勁開心呀...終於等到了.



呢一日真係好開心


因為可以跟好友及少爺一起渡過囉...


 


4 則留言:

  1. 三個餸夠埋lu,好似買咁靚呀d賣樣~
    [版主回覆07/21/2011 09:32:00]係咪啫...同出面的茶餐廳差唔多水準,...

    回覆刪除
  2. 我覺得咁樣過一日真係好寫意呀!!!
    有得玩,又有得傾吓偈,跟住又有得食一餐好味既飯....呢D先叫做生活嘛!!
    [版主回覆07/21/2011 10:36:00]係呀, 其實而家少咗好多GATHERING了, 以前屋大, 好多堆朋友都會成日嚟攪PARTY, 聚埋一齊, 好開心.  自從搬咗嚟呢到, 太細了, 變相都無攪, 因為通常都係我做主動的, 因為我又鐘意煮, 唔怕麻煩.   所以係新屋, 樣樣都好滿意, 唯獨是細, 所以攪到我無得開P囉...

    回覆刪除
  3. 間屋細細地,就搞D小型P囉~
    人少都唔緊要,最重要係當中既人物都係可以一齊分享既!!
    我鍾意gathering既人數係四五個人咁,因為太多人...我會應付唔到
    [版主回覆07/23/2011 16:02:00]我啲朋友好大堆頭嫁...好少會小型p.  不過我好好客的, 大小p都好like.  而家無得開大p, 有時係有啲失落感嫁...因為好多時, 我整咗好多新嘢, 兩個人又食唔到咁, 所以開p, 就可以比我發揮哂出嚟, 好有滿足感嫁..
     

    回覆刪除
  4. 整住細P都好哎...等遲D換大屋時,就可以搞大P啦!!!

    回覆刪除