關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月18日 星期一

撐少爺

最近令到蕭c奶擔心的係少爺


少爺最近返工返得唔係好happy


所以好多時做太太的都feel到少爺唔係好開心


成日都有啲bad mood的樣


 


作為太太的除了好好的聽少爺的心聲


大大力支持少爺外


就是每天煮靚餸給少爺享用


亦都盡量待少爺下班回家後


不要囉囉唆唆, 煩著他


盡量給少爺有自己的空間


最重要讓他在家輕鬆, 舒適, 零壓力


 


少爺都常常分擔我的不開心事


有時候不需要說任何的說話


只要靜靜地待在對方身邊


大家就會感受得到對方的支持, 安慰


但願少爺可以放開一點


無論如何...我都要大大力的咀爆少爺


抱實少爺, 給他大大的支持, 鼓勵.


 


我要給少爺正能量及大智慧


好等少爺心情轉好及順利工作!!!


 


3 則留言:

  1. 左脾係一位好太太...希望少爺快D開心返啦!!
    你講得好好呀!有時無聲勝有聲...俾一個大大既hug同埋一個大大既kiss,已經係好好既支持!!!!
    少爺要加油呀!!我都撐你呀!!!!
    [版主回覆07/20/2011 13:32:00]做家人就係咁, 無論係兩公婆又好, 屋企人及朋友都係, 大家有困難, 有時唔係話想講就講, 係咪.  自己將心比己, 有心事, 唔開心, 有時唔想再提, 但係就好想身邊的人待在身邊, 同埋真係一個擁抱, 大家都會明白哂, 而且仲會即時令到唔開心的人, 有好大的感受及支持.

    回覆刪除
  2. 少爺如果睇到呢篇blog, 已經冧死洛
    [版主回覆07/20/2011 13:30:00]唔知佢有無睇嫁, 佢唔係成日嚟探我BLOG嫁...嘻嘻

    回覆刪除
  3. 少爺有你呢個老婆, 應該唔會唔開心啦!!
    [版主回覆07/20/2011 22:40:00]我出少句聲, 唔好發脾四, 應該會令佢好過的...wakaka.

    回覆刪除