關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月12日 星期二

餃子包包@第39件手作仔

 


餃子包包@第39件手作仔


 


餃子包包....係咪好似隻餃子呢...


身邊的手作同學都做了這款餃子包包


蕭c奶一直都很想做


只是一直都未有時間


最近縫縫縫


縫得好有mood


所以就即刻都試做番一個餃子包包先得


 



第一次做, 未有經驗


but做咗一個, 就好有經驗


手作同學仔話好easy


嗯...其實佢又真係唔係好難做


只係包邊的部份要比較細心


初時我不以為然, 起勁的包邊包邊


縫了十幾針, 才望望, e...包得唔靚喎,


點解會有啲線走咗出嚟


後來自己察覺到, 因為個袋身有摺摺


所以包邊就要每縫一針最好內外都look look


確保不會露出線才好縫每一針啊...


所以呢個包邊縫到我超攰呀><


而且縫到好似成日都縫唔哂咁囉....



這個餃子包包縫了我一整日啊...


終於都縫好了...蕭c奶很喜歡啊...


好友兼同事的stephanie小姐


是7月之星


就送給她做生日禮物吧...


希望你喜歡它啦...



1 則留言:

  1. 用埋白色布...真係好似餃子呀!!!
    [版主回覆07/13/2011 11:38:00]真係好似餃子嫁....

    回覆刪除