關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月26日 星期二

心癮...

 


心癮...


 


再忙, 蕭C奶都不能放過做手作的機會


那怕每天只能縫一至兩個小時


 



 


每天都努力爭取時間


縫呀縫....


縫呀縫.....


3 則留言:

  1. 係呀!!!呢條癮真係好強架!!
    不過...我呢兩日發燒....條癮係咁易細左D....
    我真係要努力快手整埋條頸巾先得...預計再織多一兩個星期可以完工喇!!!!
    [版主回覆07/29/2011 00:24:00]發燒...退咗燒了..係咪...take care啦.   我就早兩日開始喉嚨痛痛哋, 仲未發出嚟, 不過呢兩日就超攰了...一來可能成日為咗裝修的事, 頻頻樸樸掛....我都要好好休重身體..
    係呀.....晚晚都好想係咁縫縫縫囉...><, 條癮真係好大...
    唔好話你要快啲手, 我都要呀, 我仲有啲七月生日的朋友, 我仲未縫呀...><.  點算???

    回覆刪除
  2. 係呀!!退左喇!!
    都唔知搞咩...我不嬲病都好難先發燒,但最近呢兩次都係咁發燒...搞到瞓都瞓唔到
    你要飲多D水,盡量爭取休息時間呀!!!我第一日發病係公司,D同事好好...個個幫我睇水...我因為發冷凍到成個人震得好勁,所以好想瞓覺,咁佢地就幫我睇水,俾我瞓左一陣啦^^
    哈哈哈!!加油!!不過縫還縫,都要有足夠精神呀!!!尤其是你呢家開始作病....仲之就要多飲暖水同埋攰就休息吓喇!
    [版主回覆07/29/2011 12:19:00]呢兩日都無精神縫呀, 太攰LU...留番星期六,日先啦...
    我會嫁了, 勁飲水呀, 亦都好早瞓嫁了.  E...明天星期六, 我要返工呀><, 今晚要早少少休息...

    回覆刪除
  3. good gal!!休息多D!
    吓!!!?仲咩星期六要返既...你唔係5 days咩????

    回覆刪除